جزییات خبر

هم‌زمان با روز زمین پاک:

پاکسازی قسمت‌هایی از سواحل نایبند توسط کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی قسمت‌هایی از سواحل نایبند توسط کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۵:۳۸

هم‌زمان با روز زمین پاک جمعی از کارکنان دوست‌دار محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در پاس‌داشت این روز، اقدام به پاکسازی مناطقی از سواحل نایبند نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سعید ابراهیمی, مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه چهارم ضمن گرامی داشت روز هوای پاک گفت: این حرکت زیست محیطی با محوریت اداره محیط زیست پالایشگاه چهارم و با هدف گسترش فرهنگ زیست محیطی و قدردانی از مواهب الهی صورت پذیرفت.

ابراهیمی با بیان اهمیت و جایگاه محیط زیست در زندگی انسانها و لزوم حفاظت از محیط زیست، حضور و مشارکت پرسنل در گرامی‌داشت این روز را نشانه توجه و درک فرهنگ صیانت از محیط زیست کارکنان مجتمع عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این اقدام ارزشمند تمامی شرکت کنندگان با هدف پاکیزگی هر چه بیشتر طبیعت و احترام به زمینی که زیستگاه انسان‌هاست به پاکسازی ساحل زیبای نایبند پرداختند.

این مقام مسئول عنوان داشت: مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با برنامه ریزی دقیق و منسجم در راستای حفاظت از محیط زیست گام برداشته و امیدواریم در سال جدید در کنار تولید پایدار گاز شاهد دستاوردهای موثری در این مهم باشیم.

همچنین زباله‌های جمع‌آوری شده با همکاری شرکت مجری تنظیفات صنعتی به محل جمع آوری زباله ها انتقال یافت و در پایان مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.


 

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۵:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید