جزییات خبر

مهندس باهوش در نشست هم اندیشی با نمایندگان معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری تاکید کرد:

مهندس باهوش در نشست هم اندیشی با نمایندگان معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری تاکید کرد:
(دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۴۹

رفع نیازهای عملیاتی مجتمع گاز پارس جنوبی از طریق توسعه محصولات شرکت های دانش بنیان فراهم می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این نشست هم‌اندیشی با تاکید احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی عصر یکشنبه (۲۹ خرداد ماه) با حضور دبیر کارگروه تولید بار اول معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حوزه ی بومی سازی اقلام راهبردی، مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع برگزار شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست هم اندیشی بیان کرد: با توجه به ارتباطی که مجتمع گاز پارس جنوبی با مراکز دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان می تواند در سایه تعامل و همکاری داشته باشد، شرکت های دانش بنیان مجتمع را خانه ی دوم خود بدانند.

وی در ادامه بیان کرد: تشکیل یک کارگروه بین مجتمع گاز پارس جنوبی و ستاد معاونت علم فناوری ریاست جمهوری، با ترکیبی از اعضاء مجتمع و تولید بار اول با محوریت شناسایی قطعات و تجهیزات میتواند خروجی بسیار موفقی داشته باشد.

باهوش گفت: چراغ سبز ما به سمت تولید بار اول روشن است و همواره با این نگاه مثبت، همسو با تحقق اهداف بلند گام برمی داریم.

وی در ادامه بیان کرد: حضور مشاوران باتجربه و بسیار قوی در کنار سازندگان داخلی می تواند در جهت تامین قطعات مورد نیاز مجتمع یاری رسان باشند.


باهوش ادامه داد: حمایت قانونی از شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید کنندگان ساخت داخل و نخبگان صنعتی ـ علمی کشور، می‌تواند کشور را به دروازه ی خودکفایی و استقلال کامل برساند و تولید ملی نیز رونق یابد.

وی بیان کرد: تمامی فعالیت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، باید در مسیر شرکت های دانش‌بنیان و تولید بار اول باشد، تعریفی که از این رویکرد داریم، به این معناست که انجام همه فعالیت‌های حوزه پالایشگاه های مجتمع، مبتنی بر دانش و فعالیت‌های نوآورانه و جدید حرکت می کند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست نیز مدیران پالایشگاهی، ستادی و واحدهای مربوط به حوزه تامین قطعات و تجهیزات،برنامه‌ها، طرح‌ها پیش‌ روی برای تولید داخل سخن گفتند و نسبت به یافتن راهکارهای متناسب برای رفع موانع به بحث و تبادل نظر پرداختند.
(دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید