جزییات خبر

تا پایان سال جاری صورت خواهد گرفت:

استخدام حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

استخدام حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۲۳

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با کارکنان پالایشگاه پنجم و هشتم گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱، حدود ۸۰۰ نفر نیروی انسانی در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اسحاق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع با اشاره به اینکه حفظ و توسعه ی نیروی انسانی در مجتمع اولویت نخست می‌باشد، بیان کرد: طبق برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده، شرایط جذب حدود ۱۷۳ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، فراهم و صادر شده و اقدامات اولیه جذب و بکارگیری این نفرات در دست اقدام است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت مصاحبه حدود ۳۰۰ نفر دیگر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت نیز در دست اقدام می‌باشد که از این تعداد پیش بینی می‌کنیم حدود یکصد نفر شرایط جذب آنان برای مجتمع فراهم گردد.

فرشیدی افزود: همچنین در تلاش هستیم تا به موازات تصویب نمودار ساختار سازمانی مجتمع، از طریق جذب انبوه وزارت نفت، بتوانیم برای سال جاری حداقل شرایط جذب و بکارگیری حداقل ۵۰۰ نفر را فراهم کنیم و قطعا با توجه به نیاز نیروی انسانی، این روند در سال بعد هم می بایست پیگیری و این موضوع از اولویت نخست برنامه‌های مدیریت منابع انسانی می باشد.

فرشیدی در ادامه به موضوع ساختار پالایشگاه‌های مجتمع اشاره نمود و بیان داشت: پیگیری‌ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده و بررسی‌های کارشناسی نمودار ساختار سازمانی توسط مهندسی ساختار مجتمع و مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران در مراحل پایانی خود قرار گرفته و امیدواریم در بازه زمانی دو ماه آینده با اتمام فرایند بررسی‌های کارشناسی، نمودار سازمانی ۱۳ پالایشگاه و تاسیسات مشترک و‌ همچنین ستاد مجتمع تصویب و برای اجرا به مجتمع ابلاغ گردد.


وی در ادامه به موضوع زیرساخت‌های اداری و رفاهی موجود پرداخت ‌‌و با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در محدوده شهرک‌های مسکونی ( شهید تندگویان و ۳۷۰ واحدی ) اعلام نمود: با توجه به اهمیت رسیدگی به شهرک‌های مسکونی به عنوان زیر ساخت پشتیبان عملیات ، خوشبختانه مدیر محترم هماهنگی بر نظارت و تولید شرکت ملی گاز ایران و مدیر عامل محترم مجتمع و سایر ارکان تصمیم‌گیر اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در این دو شهرک دارند و امیدواریم این روندی که شکل گرفته ادامه داشته باشد و به گونه‌ای که حداقل رضایتمندی همکاران محترم را تامین نماید.


وی ادامه داد: نصب آسانسورها، تعویض کابینت منازل، تعویض کولرهای فرسوده، تعویض درب و پنجره‌های فرسوده و…از مجموعه برنامه‌هایی ست که با پیگیری‌هایی که توسط مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید گاز و مدیر عامل مجتمع انجام شده در دست اقدام می باشد، امیدواریم به ترتیب و متناسب با منابعی که به آن اختصاص داده خواهد شد به سرانجام برسد.


فرشیدی ادامه داد: پیمانکار پروژه‌ی تعویض و نصب کابینت منازل کارکنان مشخص شده و‌ در مرحله ابلاغ پیمان می باشیم، پیمانکار پروژه رنگ آمیزی منازل کارخود را آغاز نموده، همچنین مهم‌ترین پروژه ساختمانی که نصب آسانسور بلوک‌های ساختمانی است با نصب ۶۴ دستگاه این عملیات کلید خورده و با اختصاص منابع لازم کلیه بلوک‌های شهرک شهید تندگویان و ۳۷۲ واحدی کار نصب آسانسور آنها نیز انجام می‌شود.


مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حوزه ی زیر ساخت های مسکونی همکاران اقماری، شرایط مطلوب نیست و سعی داریم امکاناتی که اکنون وجود دارد را بهبود ببخشیم و به صورت ویژه بازسازی نماییم.

وی گفت: صدور مجوز توسعه ی استراحتگاه شیرینو در دست اقدام می‌باشد و تامین مکانی مناسب برای اسکان همکاران سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در دست بررسی و مطالعه است که امیدوارم با نهایی شدن آن بتوانیم محلی درخور و شایسته همکاران را در آن منطقه تامین کنیم.
(جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید