جزییات خبر

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

امنیت و حراست، ضامن پایداری و استمرار تولید پایدار گاز و محصولات جانبی است

امنیت و حراست، ضامن پایداری و استمرار تولید پایدار گاز و محصولات جانبی است
(جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان حراست مجتمع گاز پارس جنوبی در حراست و صیانت از بزرگترین تاسیسات گازی و اقتصادی کشور نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی دارند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین علیزاده با هیئت همراه در بازدید از پالایشگاه های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تاسیسات بسیار حیاتی و کلیدی که در مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان شاهرگ اقتصادی کشور متمرکز شده است نیاز به حفاظت و حراست بسیار دقیق، منظم دارد که کارکنان حراست مجتمع در این مسیر خوش درخشیده اند.

وی در ادامه گفت: خدمت رسانی به هموطنان در بخش های خانگی و صنعتی نوعی عبادت است و شما عزیزان اکنون با صیانت، حراست و پاسداری از امانات مردم کشورمان نقش آفرین هستید.

علیزاده در ادامه با اشاره به پیاده سازی اقدامات شاخص و نوآورانه در بخش حراست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: حراست مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از جوانان خلاق، نخبه و پیاده سازی و استفاده از اقدامات نوآورانه و جدید گام های بزرگی در این مسیر برداشته است.

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه گفت: کارکنان پرتلاش واحد حراست حفاظت و صیانت از اموال، داریی ها، تاسیسات و نیروی انسانی را از وظایف اصلی خود بدانند و همواره برای افزایش توان و بروز رسانی اطلاعات، آموزش را در راس امور خود قرار بدهند و در تمام ابعاد موضوع آموزش را مهم بدانند.
علیزاده افزود: با تمام توان و انرژی در کنار شما کارکنان پرتلاش حراست برای عزت و سربلندی کشور عزیزمان قدم برمی داریم و امیدواریم در سایه ی همدلی و کارگروهی به تمام اهداف متعالی دست یابیم .
(جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید