جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی و محوری در طرح‌ نگهداشت و افزایش توان تولید گاز ایفا می کند

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی و محوری در طرح‌ نگهداشت و افزایش توان تولید گاز ایفا می کند
(چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۳۸

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در بازدید سرپرست امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه از مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان و متخصصان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 75 درصد از گاز کشور، نقش بسیار مهم و حیاتی در چرخه‌ی اقتصادی و تامین بودجه‌ی کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش روبط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی، در نشست مشترک با احمد زراعتکار، سرپرست امور انرژی سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور گفت: در حال حاضر کارکنان و متخصصان پرتلاش و جهادگر مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام توان و در شرایط سخت آب و هوایی در حال انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه های مجتمع هستند و با تمام سختی‌های پیش‌رو، پالایشگاه‌های پارس جنوبی را برای تامین و فراورش گاز مورد نیاز هموطنان عزیزمان در فصول سرد سال جاری آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: اقدامات شایسته و بسیار موثری که اکنون در صحنه‌ی تولید گاز و محصولات، نگهداشت و راهبری تاسیسات مهم پالایشگاهی در شرکت ملی گاز ایران محقق می‌شود، نتیجه‌ی تصمیمات، رویکردهای مثبت، تعامل و همکاری سازنده بین سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور و وزارت نفت می باشد.

زمانی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بزرگ و متعالی باید با برنامه‌ریزی منظم و اساسی گام برداریم تصریح کرد: با نیت و اقدامات شایسته‌ی دستگاه برنامه و بودجه کشور و ایجاد فضای هم‌دلی و کار گروهی می‌توانیم برنامه‌ها و اهداف دولت خدمتگزار و وزارت نفت را محقق نموده و همواره خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان را سرلوحه‌ی کارهایمان قرار بدهیم.

وی افزود: کارکنان و متخصصان خلاق و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی با تعهد کامل و با داشتن روحیه‌ی جهادی در خط اول جبهه‌ی اقتصادی حضور دارند و اکنون وقت آن رسیده تا با تصمیمات شایسته سازمان برنامه و بودجه کشور و دستگاه‌های مرتبط، برای رفع مشکلات متعدد و فراوان این تلاشگران در حوزه های گوناگون چاره اندیشی شود و مسیر را برای تولید پایدار گاز و محصولات جانبی و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم آوریم.

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این نشست مشترک گفت: یکی از موضوعات کلیدی که می‌تواند نقش بسیار مهمی در جهت گره‌گشایی بسیاری از مشکلات در مجتمع گاز پارس جنوبی باشد موضوع " مالکیت پالایشگاه های پارس جنوبی " است و این مهم باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و یک رویکرد جدید و مناسبی در این خصوص اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: مدیران، کارکنان و متخصصان امر تولید گاز در شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی همواره باید پاسخگوی تمام مسائل حوزه تولید باشند و این مهم با یک رویکرد مناسب و نگاه ویژه به پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی، رشد و درخشش بیشتری را نشان خواهد داد.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید