جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر
(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۲۲:۲۲

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر را به خانواده بزرگ مجتمع تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به این شرح است: 
 
امروز سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر است. 
 
میلاد مسعود و فرخنده انسانی که وجودش خیر و برکت، کلامش نور و رحمت و زبانش گستراننده‌ معرفت و حکمت است. فرزند حضرت امام موسی کاظم (ع) و خواهر ارجمند حضرت امام رضا (ع) که ما ایرانیان عاشقانه به ساحت مقدسش مهر می‌ورزیم و آستان بوس بارگاه منورش خواهیم بود تا زمین و زمان برقرار است‌.
 
ایشان تکیه گاه عاطفی زنان و مردان ایرانی خصوصا دختران نجیب و باوقار جامعه ماست. در پرتو نورانی وجودش می توان پاکدامنی، تقوا، ایمان، صبر و تعهد را یک جا به نظاره نشست.
 
ایشان عالمه‌ علوم معقول و منقول و عامل به درس‌های پرکشش و دامنه‌دار قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت بودند. بی‌تردید گم شده‌ ما در نظام تعلیم و تربیت راهبردهایی است که منش و روش بزرگان دین مبین اسلام خصوصا حضرت معصومه (س) را در جامعه به مرحله‌ اجرا در آورد.
 
در این شرایط اجتماعی که فضا برای هجوم انواع بلایا و مصیبت‌های اخلاقی و اجتماعی به سمت نسل جوان به ویژه دختران ما فراهم است، توجه به الگوهای الهی و بهره بردن از نور هدایتشان برای ما در همه عرصه‌ها راهگشا است.

 

اینجانب این روز را به خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی به ویژه همه دختران شریف و خواهران نجیب شاغل دراین مجتمع تبریک می‌گویم و سربلندی روز افزون را برایشان از درگاه خداوند مسالت می نمایم.
 
احمد باهوش / مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۲۲:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید