جزییات خبر

سرپرست امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:

بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران پشتیبان اصلی مناطق عملیاتی است

بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران پشتیبان اصلی مناطق عملیاتی است
(دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۲۱

سرپرست امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه رویکرد جدید بازرسی فنی، پشتیبانی و حمایت از مناطق عملیاتی ست گفت: باید در عمل ثابت کنیم که برای افزایش توان و پایداری تولید و حفظ کیفیت با تمام توان حرکت می کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالفضل وروانی فراهانی در نشست تخصصی با جانشین مدیرعامل، مدیر و سرپرستان بازرسی فنی مجتمع گاز پارس جنوبی با قدردانی از زحمات ارزشمند متخصصان مجتمع همسو با فراورش حداکثری گاز اظهار کرد: باید از سرمایه های ارزشمند و پرتوان منابع انسانی حمایت کنیم و بتوانیم مشکلات حوزه ساختار در بازرسی فنی را مرتفع نماییم.

وی افزود: با تشکیل کارگروه های راهبردی که با توان نیروهای خلاق بازرسی فنی محقق شده، موارد و دغدغه های مناطق عملیاتی را رفع و هیچ گونه مشکلی را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

سرپرست امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه بازرسی فنی همیشه پشتیبان عملیات می باشد ، گفت: بازرسی فنی باید در حوزه تولید مستمر، پایدار و با کیفیت فراورش گاز و محصولات جانبی نقش محوری و کلیدی داشته باشد و همسو با این هدف مهم حرکت کند.

وروانی فراهانی در ادامه تصریح کرد: اکنون رسالت بازرسی فنی مشخص شده و باید با انجام حرکات خلاقانه و نوآورانه، خط مسیر پویایی را بپیماید.

وی با اشاره به توانمندی بسیار بالای کارکنان بازرسی فنی در پالایشگاه های مجتمع عنوان داشت: کارکنان بازرسی فنی در تمام مناطق عملیاتی باید با دانش، خرد جمعی و توکل بر خدا، عزت و پیشرفت کشور را سرلوحه اصلی کارهای خود قرار دهند و برای این مهم با گام های جهادی حرکت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری و شعار سال جاری گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخل کشور از اولویت اصلی و بسیار مهم بازرسی فنی است و باید از توان سازندگان قطعات و تجهیزات داخلی استفاده شود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید