جزییات خبر

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فن‌آوری استان بوشهر افزایش خواهد یافت.

تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، پارک علم و فن‌آوری استان بوشهر افزایش خواهد یافت.
(شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۴۵

جواد سهیلی در نشست برنامه ریزی جلسه‌ی بررسی راهکارهای توسعه ساخت داخل و استفاده حداکثری از ظرفیت های شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر گفت: روابط با شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان کالا در استان بوشهر را تقویت خواهیم نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، جواد سهیلی در ابتدای این نشست هماهنگی که در راستای برنامه‌ریزی و بررسی جلسه‌ای که در آینده ی نزدیک در مجتمع با موضوع، توسعه ساخت داخل و استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر برگزار خواهد شد،  بیان کرد: یکی از اهداف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی، تامین کالاهای عمومی مورد نیاز خود در استان بوشهر خواهد بود.
 
سهیلی در این نشست هماهنگی که معاون علم و فناوری استان بوشهر، مدیر پارک شهرستان کنگان و نمایندگان شرکت های دانش بنیان استان بوشهر حضور داشتند، افزود: با برنامه ریزی دقیق و منظم زنجیره ی تولیدی کسب و کار و زنجیره ی ارزش باید به هم وصل شوند .
 
وی در ادامه  گفت: در جلسه ی آینده که با شرکت‌های تولیدی داخل استان بوشهر و پارک علم و فناوری خواهیم داشت یک تفاهم‌نامه‌ی همکاری در حوزه‌های مختلف به امضاء خواهید رسید و یکی از الزامات آن تفاهم‌نامه الزام حضور حداکثری مجتمع گاز پارس جنوبی در نمایشگاه‌های تخصصی در بوشهر و عسلویه خواهد بود و امیدواریم طرف عرضه و تقاضا را به یکدیگر بدون واسطه متصل نماییم و این موفقیت می تواند طرف عرضه را به ظرفیت تولیدی بیشترسوق دهد. 
 
سهیلی با بیان اینکه پیمانکاران بومی استان بوشهر نباید به موضوع عرضه در استان بوشهر بی‌تفاوت باشند، بیان کرد: پارک علم و فنآوری باید نیازهای مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های آینده را مورد بررسی و شناسایی دقیق قرار دهد و با ایجاد بازار کسب و کار جدید مسیر را برای آموزش و اشتغال جوانان بومی استان بوشهر در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی هموار سازد.
 
سهیلی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای مسئولیت های اجتماعی و به عنوان یک اولویت بسیار مهم، دست شرکت‌های تولیدی مستقر در پارک علم و فناوری استان بوشهر را خواهد گرفت و تمام مدیران بازرگانی شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید در یک نشست هم‌اندیشی در این خصوص یک برنامه‌ی مدون و اساسی را ارائه نمایند. 
 
به گفته‌ی سهیلی، پارک علم و فنآوری استان بوشهر در سایه ی تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی و قرار گرفتن در کنار هم، می‌توانند با تسهیل در انجام کارها و فرآیند توسعه‌ی کسب و کار در استان بوشهر در بخش‌های انتقال، تولید، صادرات خدمات و محصولات را رشد و تقویت نمایند. 
 
وی تصریح کرد: هر میزان که تولیدکنندگان داخلی فعالیت های تولیدی و خدماتی خود را در راستای تطابق، تقاضا و نیازهای مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دهند یقین داریم که سرعت در این حرکت مهم و راهبردی افزایش خواهد یافت.
 
سهیلی یاداور شد: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با یک رویکرد جدید و نو نسبت به توسعه ی ساخت داخل و استفاده حداکثری از ظرفیت های سازندگان بومی استان بوشهر در جلسه ی شورای مدیران مجتمع مورد تاکید جدی قرار داده و این مهم را در مسیر اصلی قرار دادند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید