جزییات خبر

در سال 1400:

تولید بیش از 253 میلیون بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از 253 میلیون بشکه میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید بیش از 253 میلیون بشکه میعانات گازی در سال 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در حاشیه ی بازدید از پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی اکنون یکی از برترین‌های صنعت گاز کشور و بزرگترین تامین کننده‌ی شبکه‌ی گاز کشور با بهره برداری از 12 پالایشگاه و یک پالایشگاه در حال راه‌اندازی، معادل بیش از 75 درصد از گاز تولیدی کشور و روزانه 600 میلیون مترمکعب تولید گاز را در کارنامه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با همت و تلاش شما عزیزان و تکیه بر توان داخل و دانش بومی، توانستیم در سال گذشته بیش 253 میلیون بشکه میعانات گازی را تولید و برگ زرین دیگری را در اقتصاد کشور به ثبت برسانیم.

باهوش در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه ششم تاکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت‌ از تولیدات داخل در سال‌های اخیر و با استفاده از محصولات و تجهیزات سازندگان داخل، موضوع فراورش حداکثری گاز و محصولات جانبی را در دستور کار قرار داده و امیدواریم با بهره‌مندی از چهره‌های شاخص و جوان نیروی انسانی در این مجتمع، شاهد تحولاتی بزرگ در تمام حوزه‌ها باشیم .
(دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید