جزییات خبر

دومین نشست کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت نفت در منطقه ی پارس جنوبی برگزار شد

دومین نشست کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت نفت در منطقه ی پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۰۶

دومین نشست کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت نفت در منطقه‌ی پارس جنوبی در بازه زمانی 2 روزه (یکم و دوم خردادماه)در محل سالن جلسات پتروشیمی پاسارگاد برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه ی نشست کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت نفت در منطقه‌ی پارس جنوبی گفت: در اولین روز این نشست، طرح جامع پدافند غیرعامل در منطقه‌پارس جنوبی و موارد مرتبط و راهکارهای حوزه پدافند غیرعامل ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

باهوش در این خصوص ادامه داد: گزارشات و اقدامات صورت گرفته همسو با پدافند غیرعامل در شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در سال 1400 توسط نمایندگان شرکت‌های مستقر بیان گردید.

وی افزود: اقداماتی مرتبط با پیاده‌سازی نظام مصون‌سازی و عملیات پدافند شیمیایی و سایبری در شرکت‌های مستقر در منطقه و موضوع اثربخشی تمرین و تدوین شناسنامه پدافند غیرعامل و زیرساخت‌های مستقر در عسلویه از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست می‌‌باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان داشت: در این نشست، موافقت‌نامه‌های پدافندغیرعامل در شرکت‌های اصلی مرتبط به سال 1401 نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

باهوش گفت: در پایان اولین روز نشست کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت نفت در منطقه‌ی پارس جنوبی، نحوه‌ی رعایت الزامات پدافند غیرعامل در طرح توسعه‌ای مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه طرح و تبین گردید.

(یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید