جزییات خبر

در اولین جلسه ی تخصصی کارگروه پیگیری مسائل شهرک مسکونی پارس جم

مسائل و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم با حساسیت پیگیری می‌شود

مسائل و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم با حساسیت پیگیری می‌شود
(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۶:۵۰

اولین جلسه‌ی تخصصی کارگروه پیگیری مسائل و مشکلات شهرک مسکونی پارس جم با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی برگزار و اعضای این کارگروه بر رفع سریع مسائل و مشکلات شهرک تاکید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین نشست تخصصی کارگروه رفع مشکلات شهرک مسکونی پارس جم بیان کرد: مسائل و مشکلات خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی پارس جم با جدیت تمام در این کارگروه تخصصی در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.

باهوش در این نشست تخصصی عنوان داشت: جایگاه و کرامت بالای خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی و نقش مهم و تاثیرگذار آنان بر شکوفایی اقتصاد کشور بی بدیل است و اکنون زمان آن فرا رسیده که با همدلی و کار گروهی مشکلات خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی پارس جم را رفع نماییم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره بیان کرد: طی بررسی‌های میدانی توسط دکتر زمانی، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و دیدار چهره به چهره با ساکنان محترم شهرک مسکونی و بیان مشکلات آنان، اکنون مشکلات و تنگناها مشخص است و اعضای این کارگروه باید با عزم راسخ و کار جهادی به سمت رفع مشکلات و موارد شناسایی شده گام بردارند.

وی افزود: رضایت خانواده‌های ساکن شهرک مسکونی پارس جم بیشتر از جایگاه یک پالایشگاه دارای اهمیت است و این موضوع بسیار مهم باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم مرتفع گردد.

باهوش در این کارگروه تخصصی تصریح کرد: نگاه من به منابع انسانی بسیار مثبت است و تا آنجایی که بتوانیم و ظرفیت‌های قانونی اجازه دهد باید مسائل اجتماعی، ورزشی و رفاهی شهرک حل و بهبود یابد.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید





(شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۶:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید