جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید سرزده از کارگاه مرکزی

حمایت از تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان برای مجتمع گاز پارس جنوبی یک اصل است

حمایت از تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان برای مجتمع گاز پارس جنوبی یک اصل است
(سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۷:۵۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید سرزده از واحدهای مختلف کارگاه مرکزی واقع در پالایشگاه اول بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه بسیار دقیق به ساخت داخل و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، سهم بسیار بزرگی در حمایت از سازندگان و توانمندی داخل دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در حاشیه‌ی بازدید سرزده از واحدهای مختلف کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات، مسیر رشد و شکوفایی این شرکت‌ها را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را بالا برده و اکنون متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی با ساخت قطعات و تجهیزات نماد این حرکت بزرگ هستند.

باهوش در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم با نگاه فن‌آورانه و دقیق به نیازهای ضروری پالایشگاه های مجتمع و با رویکردی مهم بتوانیم زنجیره‌ تأمین را در داخل شکل دهیم و تا حد ممکن نیازهای بسیار مهم و ضروری را برطرف کنیم.

وی در ادامه افزود: امید است سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان در سایه‌ی تعامل و همکاری و مطالعات دقیق نیازهای مهم در پارس جنوبی را بررسی نمایند و طبق نیازهای حیاتی و ضروری در این مجموعه بزرگ گام بردارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این بازدید تصریح کرد: متخصصان و کارکنان خلاق و نوآور کارگاه مرکزی، یکی از ستون اصلی در تولید پایدار گاز هستند و با اقدامات جهادی در بازه زمانی تعمیرات اساسی نقش مهمی را ایفا می نمایند.

وی یاداور شد: کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی با ارائه‌ خدمات فنی مهندسی دانش‌بنیان به صنایع، پروژه‌های در دست ساخت با هدف درآمدزایی توانسته است گام بلندی در جهت تبدیل از واحد پشتیبان به واحد مولد سرمایه بردارد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۷:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید