جزییات خبر

اتاق کنترل قلب پالایشگاه است و تلاش های شبانه روزی متخصصان در این حوزه ستودنی ست

اتاق کنترل قلب پالایشگاه است و تلاش های شبانه روزی متخصصان در این حوزه ستودنی ست
(شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۰:۰۷

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید سرزده از اتاق کنترل پالایشگاه پنجم گفت: اتاق کنترل قلب پالایشگاه است و تلاش های شبانه روزی متخصصان در این حوزه ستودنی ست

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش در این بازدید سرزده ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همه کارکنان پالایشگاه پنجم، گفت: نقش کلیدی و ارزشمند شما عزیزان در تولید مستمر و ایمن گاز و محصولات جانبی برای نظام و کشور اسلامی ما بسیار حیاتی ست و تمام مدیران ستادی باید در جهت رفع مشکلات متخصصان و کارکنان این حوزه گام بردارند.

باهوش در این بازدید سرزده در جمع کارکنان اتاق کنترل فازهای 9 و 10 پارس جنوبی بیان کرد: اکنون از نزدیک با مسائل و مشکلات متعدد همکاران اتاق کنترل آشنا شدم و تمام تلاش خود را در مسیر رفع مشکلات بکار خواهم گرفت، باید تمام انرژی و تمرکز شما به تولید گره بخورد و نباید دغدغه و مشکلات مانع انجام ماموریت بزرگ شما عزیزان شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با شناسایی مشکلات متعدد و تشکیل کارگروه های تخصصی در منابع انسانی، حمایت های لازم و اقدامات موثر در جهت بهبود شرایط کنونی محقق خواهد شد.

باهوش در ادامه با اشاره به نقش محوری و حساس متخصصان پالایشگاه تصریح کرد: با وجود چهره های جوان، با تجربه و خلاق در پالایشگاه های مجتمع و بخصوص پالایشگاه پنجم, نوید بخش روزها و آینده روشن در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این بازدید سرزده تاکید کرد: با تمام توان و انرژی خود در کنار شما , گام به گام برای رفع دغدغه های همکاران اتاق کنترل پالایشگاه های مجتمع حرکت می کنم و به وجودتان افتخار می کنم.
(شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۰:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید