جزییات خبر

به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی

دومین نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در صنعت گاز برگزار گردید

دومین نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در صنعت گاز برگزار گردید
(دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) ۱۷:۴۰

مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری مرکز فن‌بازار ملی ایران دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از توانمندی‌های داخلی در صنعت گاز را در عسلویه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، در ادامه فعالیت‌های عملیاتی در خصوص توسعه فناوری در صنعت گاز و با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین نشست بهره‌برداری از توانمندی‌های داخلی در صنعت گاز در مهرماه سال 94، این شرکت با همکاری مرکز فن‌بازار ملی ایران دومین نشست تخصصی در صنعت گاز را با حضور و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌کند.

طی این رویداد، 40 شرکت دانش‌بنیان داخلی در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، انتقال و کنترل در صنعت گاز، اقدام به معرفی محصولات و فناوری های خود به شرکت‌ها و متخصصین صنعت گاز می‌کنند.

در این رویداد ۳ روزه که طی روزهای ۲۸ الی ۳۰ فروردین ماه در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار می شود، پالایشگاه ها، مجموعه های پتروشیمی، شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت گاز و شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز به عنوان بهره برداران اصلی حضور خواهند داشت.

در حاشیه نشست مذکور، نمایشگاهی جهت معرفی این محصولات برپا خواهد شد و برنامه رونمایی از چند فناوری جدید بومی در صنعت گاز و همچنین افتتاح فن بازار تخصصی صنعت گاز نیز انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس همکاری مشترک شرکت ملی گاز ایران و مرکز فن‌بازار ملی ایران، فراخوان حضور در این نشست در بهمن ماه 95 برای شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشورمنتشر شد و پس از اخذ درخواست‌ها و ارزیابی شرکت‌ها، در نهایت 40 شرکت جهت حضور در این نشست انتخاب شدند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) ۱۷:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید