جزییات خبر

باهوش در نشست تخصصی تکریم ارباب رجوع بیان کرد:

تکریم ارباب رجوع باید به فلسفه ی وجودی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شود

تکریم ارباب رجوع باید به فلسفه ی وجودی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شود
(پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۰:۲۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: خدمت به مشتری و تکریم ارباب رجوع باید به اصل مهم و فلسفه ی وجودی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در جلسه ی تخصصی تکریم ارباب رجوع با اشاره به ویژگی‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه تکریم ارباب رجوع توجه بیشتر به امر آموزش در این زمینه را ضروری دانست و بیان کرد: توجه دقیق و علمی به بحث آموزش و فرهنگ سازی در تمامی سطوح مدیران و کارکنان و همچنین وضع مقررات خاص جهت سیاست گذاری، اجراء، نظارت و کنترل در زمینه تکریم ارباب رجوع، می‌تواند کمک شایانی در راستای حصول به اهداف متعالی این نظام در پی داشته باشند.

باهوش در این نشست تخصصی افزود: آنچه امروزه به عنوان کلید موفقیت در مجتمع گاز پارس جنوبی محسوب می شود، برقراری ارتباط خوب و سازنده کارکنان بایکدیگر و ارباب رجوع است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران و کارکنان این مجتمع گازی کشور باشد و با سرعت باید شرایط را برای پیاده سازی این امر مهم فراهم آوریم و در این زمینه باید از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب بهره برد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط، ایجاد فضای مناسب و شفاف سازی مراحل انجام کارها برای مراجعه کنندگان و همچنین کارکنان در ساختمان ستاد و پالایشگاه های مجتمع ضروری است، تا ضمن آسان سازی گردش کار مراجعان و دریافت به موقع پاسخ، از اتلاف وقت و رفت و آمدهای غیر ضروری و تردد در حوزه های مدیریت های مختلف پیشگیری شود.

رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان، به ویژه همکاران مستقر در سایت دو پارس جنوبی که پیگیر کارهای اداری خود هستند و از لحاظ بعد مسافت نمی توانند به ساختمان ستاد مراجعه نمایند، می بایست سهولت در انجام کار ارباب رجوع و همکاران را به عنوان یک وظیفه سازمانی با دقت و برخورد مناسب دنبال کنیم و انجام دقیق این موارد در پیشبرد برنامه های توسعه ای و تکریم ارباب رجوع در مجتمع بسیار با اهمیت است.


وی فن بیان سازنده و موثر بین مدیران و کارکنان را بسیار مهم دانست و گفت: توجه به اینکه کارکنان ارتباط مستقیم با ارباب‌ رجوع دارند و در تکریم ارباب ‌رجوع نقش کارکنان بسیار مؤثر است و باید مهارت‌های ارتباطی مؤثر و همراه با ادب و احترام مدیران و کارکنان در سطوح مختلف مجتمع نهادینه گردد و این فرهنگ اصیل در برخورد با ارباب رجوع بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.

باهوش در ادامه با اشاره به اینکه پیاده سازی فرهنگ تکریم ارباب رجوع در مجتمع گاز پارس جنوبی سبب درخشش در تمام حوزه های مجتمع گاز پارس جنوبی می شود گفت: هر قدر واحدهای مختلف در مجتمع گاز پارس جنوبی پاسخگو و مسئولیت پذیرتر باشد، کارآیی و بهره وری در آن واحد نیز افزایش می یابد و در این خصوص، کارکنان باید وظیفه خود را با مهر، علاقه و اشتیاق انجام دهند، در همه حال شنونده خوبی باشند، ابتکار ، نوآوری و بیان زیبا داشته و با میل و رغبت پاسخگوی مسائل شخص مراجعه کننده باشند.

وی گفت: برای عملی کردن طرح تکریم ارباب‌ رجوع باید ساختارها و سازوکارهای لازم طراحی و اجرا شود و دیگری بسترسازی فرهنگی است و این موضوع تأثیر مطلوبی در ارتقای عملکرد در واحدهای مختلف سازمان خواهد داشت و تکریم ارباب ‌رجوع بایستی به صورت یک نگرش و باور درآید.


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اهمیت یک مجموعه بزرگ به میزان اعتماد و میزان رضایتمندی است که ارباب رجوع به آن دارند، و این مهم تحقق نمی یابد مگر با جلب رضایت مراجعین که از طریق برخوردهای صمیمی و سازنده تمامی کارکنان و واحدهای مختلف با ارباب رجوع ممکن می شود.

باهوش در ادامه تصریح کرد: در کوتاه ترین بازه زمانی خروجی این جلسه تخصصی باید پیاده سازی شود و مشکلات متعدد در این حوزه را شناسایی و زیرساخت های مورد نیاز باید فراهم گردد.

در این نشست تخصصی که با حضورمدیران ستادی برگزار شد، مدیران دیدگاهها، مشکلات و ارائه ی پیشنهادات سازنده همسو با تکریم ارباب رجوع را بیان نمودند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(پنج شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید