جزییات خبر

مهندس باهوش درنشست با مدیران و کارکنان پالایشگاه هفتم تاکید کرد

بعد از مسائل منابع انسانی/ تولید خط قرمز است‌

بعد از مسائل منابع انسانی/ تولید خط قرمز است‌
(شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۲:۲۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بعد از حوزه‌ی منابع انسانی، تولید خط قرمز می‌باشد، مدیران ستادی و پالایشگاهی همسو با جهش تولید در اختیار همکاران بهره‌بردار باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش در نشست هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان پالایشگاه هفتم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر گفت: نیروی ارزشمند کارگر ستون استوار اقتصاد، تولید و کاری در کشور است و باید به قشر کارگر اهمیت بالای داده شود و جامعه ی کارگری باید احساس تکریم و احساس احترام کنند و این رمز موفقیت و شکوفایی اقتصادی و تولیدی در کشور می باشد.

باهوش در این نشست ادامه داد: از اولین روزهای شروع کاری در مجتمع گاز پارس جنوبی مسائل و موارد منابع انسانی یکی از مهمترین‌ترین دغدغه‌هایم بوده و توجه به موارد مهمی از قبیل توجه به نیروی انسانی، مسائل رفاهی، مسائل آموزشی، مسائل خانواده های مستقر درشهرک پارس جنوبی در راس برنامه‌هایم قرار دارد.

وی بیان کرد: قصد دارم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه های مهم کاری مسائل و مشکلات را به یک جایگاه مطلوب برسانم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: خانواده‌ها وساکنان محترم شهرک پارس جنوبی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و امید دارم در سایه همدلی و کار تیمی تمام مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی در ادامه به جایگاه تولید و نقش کلیدی تولید در اقتصاد کشور اشاره نمود و تصریح کرد: بعد از مسائل منابع انسانی، تولید پایدار خط قرمز در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد و کسانی که در حوزه ی تولید و شکوفایی اقتصاد کشور نقش‌آفرین هستند قابل احترام و ستایش می‌باشند.

باهوش ادامه داد: در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی باید شفافیت و گویایی به عنوان یک الگو حاکم شود و سیستم پاسخگویی شفاف در تمام زمینه ها پیاده سازی گردد و اعتمادسازی رشد نماید، تمام مسائل بر اساس دستورالعمل روشن و جای هیچ گونه شک و شبهه‌ى باقی نماند.



(شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۲:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید