جزییات خبر

همسو با تقویت مسائل فرهنگی، اجتماعی و اشتغال در منطقه؛

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با امام جمعه شهرستان عسلویه

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با امام جمعه شهرستان عسلویه
(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۴۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست صمیمی با امام جمعه شهرستان عسلویه، با هدف تعامل و همکاری در حوزه های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی، بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛احمد باهوش، در نشست با امام جمعه شهرستان عسلویه با تاکید بر همکاری و گسترش تعامل در منطقه اشاره نمود و گفت: با توجه به مسئولیت خطیر صنعت و در چارچوب قانون تلاش خواهیم کرد از ظرفیت‌های منطقه و استان به خوبی استفاده شود.

باهوش در نشست با حجت السلام هاشمی نژاد افزود: مسائل و مشکلات جنوب و بخصوص استان بوشهر و شهرستان های همجوار پارس جنوبی را خوب می‌دانم و خود نیز فرزند جنوب کشور می‌باشم و با کمبودها و مشکلات متعدد مردم اشنایی کامل دارم ، با برنامه ریزی و بهره‌گیری از رهنمودهای ارزشمند امام جمعه شهرستان عسلویه بتوانیم بهترین راهکارها و دستاوردها را برای مردم منطقه پیاده سازی نماییم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: انشالله با نگاه به کارهای زیربنایی و بسیار اساسی در منطقه‌ تحول مهمی صورت گیرد و در این راه همه‌ی مسئولین منطقه دست به دست هم دهیم و برای برای رفع مشکلات اساسی مردم با عنایت حق تعالی تلاش کنیم

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار شما عزیزان برای عمران و آبادانی منطقه خواهم کوشید و اعتقاد و باورم این است که باید به مردم منطقه کمک‌های اساسی شود و انجام کارهای اساسی و مهم مورد استفاده عموم مردم خواهد بود.
در ادامه این نشست، حجت السلام هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان عسلویه ضمن تبریک به انتصاب مهندس باهوش به عنوان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امید داریم بتوانیم در سایه‌ی همدلی و تجارب ارزشمند مدیران توانمند مجتمع گام های موثری در آبادانی منطقه برداریم.

وی در این نشست بیان کرد: مردم منطقه در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان با مشکلات زیادی روبرو هستند و انتظار است صنعت یک بیمارستان مجهز در منطقه راه‌اندازی نماید تا مردم قدرشناس و صبور منطقه و کارکنان مستقر در پارس جنوبی از امکانات آن بهرمند شوند.

حجت السلام هاشمی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: در مسیر خدمت به جامعه و مردم این منطقه باید با شتاب بیشتری گام برداشت و از تمام فرصت‌ها بهترین موقعیت را به خلق نمود که مردم این منطقه شایسته‌ی داشتن بهترین امکانات هستند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم داشته باشد و این ارتباط بسیار خوب و شایسته را تقویت خواهیم کرد و در جهت رفع مشکلات منطقه با همفکری و همدلی مدیران مجتمع گام برخواهیم داشت.

رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید  

(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید