جزییات خبر

فرماندار شهرستان عسلویه بیان کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه ویژه و خاص به مردم شهرستان عسلویه گام برمی‌دارد.

مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه ویژه و خاص به مردم شهرستان عسلویه گام برمی‌دارد.
(دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۵:۱۸

فرماندار شهرستان عسلویه در نشست مشترک با مدیرعامل، مدیرحراست و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: نگاه مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی به منطقه و محیط پیرامونی مثبت و ویژه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید علی هاشمی، ضمن تبریک به مهندس باهوش بعنوان مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: خدمات ارزشمندی که صنعت به جامعه پیرامونی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده مورد توجه است و امید داریم با حضور ارزشمند مهنس باهوش این مسیر رشد بیشتری داشته باشد.

فرماندار عسلویه گفت: برای موفقیت و پیشرفت منطقه پیرامونی پارس جنوبی باید در کنار هم و در سایه همدلی تمام مسئولین و مدیران کارها انجام شود و رمز موفقیت نیز در همین نگاه می‌باشد.

هاشمی در ادامه با اشاره به مشکلات مهم شهرستان عسلویه تصریح کرد: اکنون تامین آب منطقه و شهرستان عسلویه یکی از موضوعات مهم و دغدغه‌ى اصلی مردم می‌باشد و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با همان نگاه ارزشمند گذشته به این موضوع بسیار مهم توجه خاصی داشته باشند.

وی ادامه داد: از نقاط قوت اخلاق مدیران ارزشمند و جهادی، توجه به انسانها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت رسانی به مردم می‌‌باشد و اکنون مهندس باهوش یکی از همین مدیران ارزشمند و جهادی می‌باشد و امیدواریم با نگاه جهادی خود موجبات رشد و شکوفایی منطقه فراهم گردد.

فرماندار عسلویه در ادامه عنوان داشت: امروز همگی رسالت سنگینی را بر عهده گرفته‌ایم لذا باید یکصدا و همدل بوده و دست به دست هم دهیم و مطمئن باشیم که می‌توانیم بهترین‌ها را برای منطقه و مردم پرتلاش و قدررشناس منطقه رقم بزنیم.

(دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۵:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید