جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد:

اولویت نخست، مدیریت و برنامه‌ریزی در انجام عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی

اولویت نخست، مدیریت و برنامه‌ریزی در انجام عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱) ۱۰:۴۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین نشست هم‌اندیشی با مدیران ستادی و پالایشگاهی با تاکید بر تولید پایدار و ایمن گفت: اکنون اولویت نخست و حیاتی در مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم جهت پیشرفت عملیات تعمیرات اساسی می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در نشست با مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن جلسات پالایشگاه اول بیان کرد: در سایه همدلی و کارگروهی باید موانع و چالش هایی که در سطح پالایشگاه های مجتمع وجود دارد با نشست ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی مرتفع گردد.

باهوش در ادامه بیان کرد: کارها و تصمیمات مهم باید به صورت تیمی و همفکری تمام مدیران در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به سمت جلو حرکت داده و یک نظام نامه‌ی بسیار دقیق شکل بگیرد و دستورات باید در بدنه‌ی سازمان پیاده‌سازی شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: رمز موفقیت در انسجام، یکپارچگی و هماهنگی است و تمام واحدهای ستادی و مدیران پالایشگاهی باید در یک زنجیره به هم متصل باشند تا روز به روز شاهد هم‌افزایی و هم‌‌دلی در مجتمع گاز پارس جنوبی باشیم.

وی ادامه داد: نیروهای انسانی را باید به عنوان سرمایه و دارایی های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی مورد توجه خاص قرار داد و در این مسیر تجربه و تخصص کارکنان می تواند زمینه را برای تولید، توسعه و رشد فراهم آورد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح در نشست هم‌اندیشی با مدیران ستادی و پالایشگاهی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌ها جهت رفع تنگناهای موجود استفاده و تفکر و ایده‌های نو جهت ساختار جدید بکار گرفته شود.

وی ادامه داد: تمام واحدهای عملیاتی و پشتیبانی باید همگام و همفکر با مدیران پالایشگاه حرکت کنند و با ایجاد فضای مناسب زمینه‌ی رشد را فراهم نموده و روز به روز شاهد کم شدن دغدغه‌ها‌ی موجود باشیم.




(دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱) ۱۰:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید