جزییات خبر

در سال گذشته ؛

اجرای بیش از 1500 پیشنهاد در مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شد

اجرای بیش از 1500 پیشنهاد در مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شد
(یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۴۲

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، از اجرای بیش از 1500 فقره پیشنهاد از پیشنهادهای کارکنان ، در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا مصلائی بیان داشت: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال 95 ، بیش از 23هزار پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادها نموده اند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از بررسی پیشنهادها در شوراهای همیاری و مشارکت کارکنان و دبیرخانه‌های فرعی پالایشگاه‌ها تعداد 5543 پیشنهاد تصویب که از این تعداد تاکنون 1562 پیشنهاد اجرا گردیده است.

مصلایی سرانه پیشنهاد در سال 95 را 74/5 پیشنهاد بر نفر اعلام نمود که نسبت به سال 94 رشدی معادل 13% داشته و همچنین نرخ مشارکت جویی کارکنان 74% بوده که نسبت به سال گذشته رشدی معادل 15% درصد داشته است.

این مقام مسئول در ادامه به مشارکت نیروهای پيمانکاری در ارائه پیشنهاد اشاره نمود و بیان داشت: خوشبختانه با هدف‌گذاری و فعالیت‌های انجام شده تعداد 9216 فقره از پیشنهادهای دریافت شده مربوط به همکاران بخش پیمانکاری مجتمع می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: با توجه به اجرای چندین پیشنهاد کمی در مجتمع صرفه اقتصادی قابل توجهی صورت گرفته که توسط کارشناسان امور مالی در دست بررسی و صحه گذاری می باشد.

مصلائی به بذرهای پیشنهادی ارائه شده توسط شورای مشارکت پالایشگاهها اشاره نمود که پیشنهادهای اثربخشی در راستای حل مسائل و مشکلات سازمان توسط همکاران مطرح گردیده است.

دبیر نظام مشارکت مجتمع همچنین به برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با مباحث خلاقیت و نوآوری ، حل مسئله و آشنایی با نظام پیشنهادها در سال 95 در این حوزه اشاره نمود.

مصلائی عنوان داشت: از آنجایی که چشم انداز مجتمع گاز پارس جنوبی "سرآمد در عملیات و رقابت پذیر در تراز جهانی" می باشد گفت : نظام پیشنهادها یک سیستم تفکر فراگیر است و باید پیشنهادهای ارائه شده توسط همکاران درکمک به تحقق اهداف مجتمع باشد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 1396 که به سال "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" مزین گردیده است با نهادینه سازی رویکرد شور و مشورت و با بهره گیری از خلاقیت کلیه کارکنان سازمان را بیش از پیش به سوی تعالی سوق دهیم.

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، از حمایت بی شائبه کلیه مدیران و مسئولین شرکت بویژه مدیرعامل محترم وکلیه همکاران تشکر و قدردانی نمود .
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۵:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید