جزییات خبر

در اولین ساعات کاری سال 1401

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان واحدهای عملیاتی گفتگو نمود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان واحدهای عملیاتی گفتگو نمود
(دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱) ۰۷:۵۳

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تلاش و فعالیت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی نوعی عبادت بزرگ می باشد که مورد قبول درگاه خداوند متعال است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ، در اولین ساعات کاری سال نو که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان واحد کنترل تولید و عملیاتی پالایشگاه های مجتمع به گفتگو نشست ضمن تبریک مناسبت فرا رسیدن سال 1401 گفت: ما اکنون یک مجموعه ی بزرگ و به هم پیوسته هستیم که در سایه همدلی و کارگروهی در تمام حووزه ها گام های بزرگی برداشته ایم.

 

وی ادامه داد: کارکنان مجموعه عملیاتی پالایشگاه های مجتمع در چرخه ی اقتصادی کشور و تولید پایدار گاز نقش بسزا و بسیار تاثیرگذاری دارند و اکنون که در آغاز سال شما عزیزان دور هم هستید و در محیط کار حضور فعال دارید یک پیام بسیار مهمی دارد که یک مجموعه ی بزرگ، پای کار و متعهد می باشید.

 

فرهنگ در این باره ادامه داد: کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در تمام لحظه ها با تعهد بالا به کار و فعالیت در جبهه ی عملیاتی حضور دارند و همکاران پرتلاش در این لحظات خاص و ناب در کنار خانواده خود حضور ندارند و بر اساس همین تعهد و خدمت صادقانه به کشور در محیط کار حضور فعال و گسترده دارند و این مهم ما را به یک خانواده بزرگ تبدیل کرده و اکنون یک مجموعه عملیاتی بزرگ و تاثیرگذار در کشور می باشیم.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز کشورمان نوعی عبادت است و نتیجه ی آن مورد قبول درگاه خداوند واقع می گردد، ان شاء الله.

 

وی گفت: همکاران عزیز و گرانمایه، ما باید قدر این لحظات ناب را بدانیم و این فرصت های خوب خدمت به جامعه و کشور برای تک تک ما خیلی زود خواهد گذشت  و روزی فرا می رسد که دلتنگ این لحظات ماندگار خواهیم شد. 

 

فرهنگ با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای مجتمع گاز پارس جنوبی در رفاه، آسایش و شکوفایی اقتصادی کشور تصریح کرد: می دانیم که تمام ارکان کشور در حوزه های مختلف وابسته به تولید مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و مطمعن هستم که همکاران متعهد ما تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا همواره تولید پایدار داشته باشیم و چرخه ی اقتصادی کشور خوش بدرخشد. 

 

وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه ی بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای این جبهه ی اقتصادی و تولید قرار دارد و تولید پایدار گاز در این و مجموعه ی بزرگ در تمام صنایع و حوزه های پایین دستی اثرگذار است. 

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از کارکنان و متخصصان مجتمع گفت: من از همه ی شما ممنون و سپاسگذارم و از تلاش های صادقانه و خالصانه ی شما تشکر می نمایم و امیدوارم با همین روحیه ی بالا، اتحاد و همدلی در کار قدم بردارید.

 

(دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱) ۰۷:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید