جزییات خبر

به مناسبت اعیاد شعبان

مسابقات چهار جانبه فوتسال با قهرمانی تیم فوتسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

مسابقات چهار جانبه فوتسال با قهرمانی تیم فوتسال مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰) ۱۵:۳۸

همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان مسابقات چهارجانبه در تاریخ های 19 و 20 اسفندماه با حضور تیم های مجتمع گاز پارس جنوبی، نفت و گاز پارس، پالایشگاه فجرجم و بهداشت و درمان صنعت نفت به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مسابقات چهارجانبه فوتسال با حضور تیم های مجتمع گاز پارس جنوبی، شرکت نفت و گاز پارس، پالایشگاه فجر جم و بهداشت و درمان صنعت نفت در بازه زمانی 2 روزه ( 19 و 20 اسفندماه) در سالن چندمنظوره شهرک شهید تندگویان برگزار گردید.

در اولین بازی این دوره از مسابقات دو تیم نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مجتمع گاز پارس جنوبی با نتیجه 5 بر 3 تیم مقابل را شکست داد و به بازی پایانی راه یافت.

در دومین بازی این دوره از مسابقان نیز دو تیم پالایشگاه فجر جم و بهداشت و درمان صنعت نفت به مصاف هم رفتند که در پایان در بازی بسیار نزدیک و فشرده تیم فجر جم توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم مقابل را شکست داده و به مصاف بازی پایانی با تیم مجتمع گاز پارس جنوبی راه یافت.

بازی رده بندی دو تیم بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت نفت گاز پارس قبل از بازی فینال این دوره از مسابقات برگزار گردید که تیم نفت و گاز پارس با نتیجه پرگل 5 بر 4 تیم حریف را شکست داده و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

در بازی فینال نیز تیم های مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه فجر جم به مصاف هم رفتند و در یک بازی پرگل و جذاب تیم مجتمع گاز پارس جنوبی با نتیجه 5 بر 3 تیم مقابل را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰) ۱۵:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید