جزییات خبر

بمناسبت هفته ی منابع طبیعی، مراسم روز درختکاری برگزار گردید

کاشت نهال در مجموعه ی مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی نیروگاه متمرکز، تعمیرات اساسی و تعمیرگاه مرکزی حمل و نقل

کاشت نهال در مجموعه ی مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی  نیروگاه متمرکز، تعمیرات اساسی و تعمیرگاه مرکزی حمل و نقل
(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۲۰

مجموعه متمرکز مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز درختکاری و هفته ی منابع طبیعی و با هدف صیانت و پاسداشت محیط زیست در قالب " پویش ملی ایران سرسبز" کاشت نهال را در محدوده ی ساختمان نیروگاه متمرکز، تعمیرات اساسی و تعمیرگاه مرکزی حمل و نقل آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجموعه ی مدیریت عملیات مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از محیط زیست پیرامونی، همزمان با 15 اسفند، روز درختکاری و به مناسبت هفته ی منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال در اطراف ساختمان های نیروگاه متمرکز، تعمیرات اساسی و حمل و نقل کرد.
در این اقدام زیست محیطی، نهال‌های مثمرثمر از قبیل زیتون، جمبا، لیمو، نارنج که جزء درختانی هستند که با شرایط آب و هوایی منطقه سازگاری دارند و نسبت به شوری، کم‌آبی و هوای داغ مقاوم هستند کاشته شد.

در ابتدای این مراسم، محمود بالنده، سرپرست مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز درختکاری گفت: کاشت درخت یک اقدام بسیار شایسته و بزرگ می باشد و نگهداشت و حفظ درختان نیز کار بسیار مهم دیگری می باشد که این مهم خوشبختانه در مجتمع گاز پارس جنوبی به خوبی اجرا می گردد.

بالنده در ادامه بیان کرد: کاشت نهال در مجتمع گاز پارس جنوبی و در بین کارکنان اکنون فرهنگ سازی شده و این امر پسندیده امروز همزمان با 15 اسفند روز درختکاری و هفته ی منابع طبیعی، با کاشت نهال در محدوده‌ی ساختمان‌های مدیریت متمرکز عملیات کلید خورده است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای جدی در حفاظت از محیط زیست، حفاظت از دو ثروت عظیم و ذخیره حیاتی «آب» و «خاک» می باشد که این دو اصل باید مورد توجه ویژه و جدی قرار بگیرد و مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی همواره در این مسیر گام های بزرگ و مهمی برداشته است.


گزارش تصویری از کاشت نهال در محدوده ی ساختمان های نیروگاه متمرکز، تعمیرات اساسی و حمل و نقل مدیریت عملیات مجتمع گاز پارس جنوبی



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید


(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید