جزییات خبر

همزمان با چهل و سومین بهار آزادی:

برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت ایام دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مسابقات فوتسال به مناسبت ایام دهه فجر و یادبود حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲:۱۶

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیدشت یاد و خاطره سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی مسابقات فوتسال درمجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیر المومنین علی ( ع) مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: همزمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی ‌داشت یاد وخاطره‌ی سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی مسابقات فوتسال با حضور 6 تیم از پایگاه‌های پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد همکاری و ایجاد فضای همدلی و افزایش روحیه کارکنان با حضور دو گروه که تیم ‌های فوتسال پایگاه پالایشگاه پنجم، چهارم و نهم در گروه یک و تیم های پایگاه پالایشگاه دوم، اول و ششم نیز در گروه دوم قرار داشتند با رعایت دقیق موارد بهداشتی برگزار گردید.

محمدامین احمدی بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در فضای رقابتی سالم و در سایه همدلی و کار گروهی به رقابت پرداختند و در پایان تیم بسیج پایگاه پالایشگاه اول با درخشش در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

وی ادامه داد: تیم های بسیج پایگاه پالایشگاه پنجم مجتمع و تیم بسیج پایگاه پالایشگاه نهم مجتمع نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

احمدی با اشاره به آمادگی و توان بالای نیروهای بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: کارکنان و متخصصان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در کنار فعالیت های فرهنگی، در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور و فراورش گاز و تولید محصولات مهم مجتمع گام‌های بزرگی برداشته و در این مسیر خوش درخشیده‌ا‌ند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیر المومنین علی ( ع) مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: باید برای گسترش ورزش و حضور کارکنان و متخصصان ورزشکار در برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی اقدامات شایسته‌ای پیاده‌سازی شود که این مهم روحیه و توان کاری را در بین کارکنان پرتلاش مجتمع افزایش خواهد داد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید