جزییات خبر

در 10 ماه سال جاری صورت گرفت:

ساخت بیش از یکصد قطعه در کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه چهارم پارس جنوبی

ساخت بیش از یکصد قطعه در کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه چهارم پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۴۸

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام اقدامات نوآورانه و تکیه بر توان داخل از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه بیش از یکصد قطعه در کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهزاد سالاری با بیان اینکه متخصصان و کارکنان پالایشگاه چهارم در سایه همدلی و کار گروهی نقش بزرگی در تامین سبد انرژی و رونق اقتصادی کشور ایفا می نمایند گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه بیش از 110 قطعه‌ی مهم در کارگاه مرکزی با موفقیت ساخت شده است.

سالاری در ادامه بیان کرد: در همین بازه زمانی نیز بیش از 577 نفر ساعت کارکرد مفید نیز در ساخت تعداد قطعات در سال جاری به ثبت رسیده است.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اقدامات نواورانه و کارآمد واحد پمپ‌شاپ کارگاه مرکزی تعمیرات فازهای 6 .7 و 8 پارس جنوبی بیان کرد: تغییر آبند بلوک ولو‌های پمپ 102 از حالت اورینگ به رینگ تفلونی، ران اوت گیری روتور پمپ 145، ساخت بیرینگ پمپ 145، تغییر آبند مکانیکال سیل پمپ 126 به حالت فیبر فنر، تغییر سیت مکانیکال سیل پمپ 114 به جنس فسفر برنز، تغییر دیافراگم پمپ نیوماتیک به جنس تفلون و تغییر آبند حوضینگ بیرینگ از حالت دیفلکتور به حالت کاسنمد از اقدامات مهم در این حوزه می‌باشد.

سالاری ادامه داد: ساخت چرخ دنده گیربکس از جنس چدن برای گیربکس بال ولو (7003-P-101)، ساخت ابزار و سنگ لپ مخصوص برای لپینگ سیت رینگ های زاویه دار داخل بدنه چک ولو بوسیله دریل ستونی (Y028-P-101B)، اصلاح و عمیق کردن محل قرارگیری پکینگ داخل استافینگ باکس برای افزایش تعداد پکپینگ ها وهمچنین تعبیه اورینگ داخل استافینگ باکس برای آببندی بهتر، تغییر استافینگ باکس از حالت دوپیچ به چهار پیچ کردن برای آببندی بهتر و جلوگیری از شل شدن استافینگ باکس در اثر تنش های ناشی از عبور سیال از اقدامات نوآورانه دیگر در کارگاه مرکزی تعمیرات پالایشگاه چهارم مجتمع می باشد.

وی گفت: نصب گریس خور روی کپ گیربکس های ولوها برای گریس کاری دوره ای و ساخت بالانسیل از جنس تفلون گرافیت بصورت شیاردار و همچنین اضافه کردن اورینگ دور پلاگ برای آببندی بهتر داخل کیج ولو(8000-HV-038) دو مورد بسیار موفق دیگر در راستای شاخص ترین اقدامات نوآورانه می باشد.




(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید