جزییات خبر

از ابتدای سال تا کنون:

ثبت بیش از 19 هزار و 874 مجوز دستور کار در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت بیش از 19 هزار و 874  مجوز دستور کار در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۳۹

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق مسائل اچ اس ایی، از ثبت بیش از 19 هزار و 874 مجوز دستور کار از ابتدای سال تاکنون در پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین باغبان با بیان اینکه ارتقاء فرهنگ ایمنی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی از اولویت‌های مهم می‌باشد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه بیش از 19 هزار و 874 مجوز دستور کار با رعایت دقیق مسائل ایمنی در این پالایشگاه به ثبت رسیده است.

حسین باغبان مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی، انجام مستمر فعالیت های فرهنگی و فرهنگ سازی برای کارکنان (رسمی و پیمانکار) را از دیگر عوامل مهم کاهش بروز حوادث در این پالایشگاه برشمرد.

باغبان در ادامه به ثبت نفر ساعت کار بدون حادثه در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی نیز اشاره نمود و عنوان داشت: در عملیات تعمیرات اساسی سال 1400 با تکیه بر توان داخلی تعداد 2 هزار و 262 مجوز کار بدون حادثه ناتوان کننده نیز ثبت گردید.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید براینکه اصل مهم ایمنی باید همواره در تمامی کارها مد نظر قرار گیرد گفت: صیانت از سرمایه عظیم نیروی انسانی، سرمایه ملی و پیشگیری از بروز حوادث و پیامدهای ناشی از آن، از اهداف مهم این پالایشگاه می‌باشد.


(یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید