جزییات خبر

زمانی در بازدید از پالایشگاه‌های ششم، هشتم و تاسیسات مشترک

جاری بودن روحیه جهادی متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی قابل ستایش است

جاری بودن روحیه جهادی متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی قابل ستایش است
(پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰) ۱۴:۵۱

دکتر احمد زمانی در بازدید روز چهارشنبه 29 دی‌ماه از پالایشگاه‌های ششم و هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی جاری بودن روحیه جهادی متخصصان و کارکنان پرتلاش این مجموعه را قابل ستایش خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از کوره‌های نم‌زدایی پالایشگاه ششم و اتاق کنترل پالایشگاه هشتم بازدید به‌عمل آورد و از نزدیک درجریان همت کارکنان خط مقدم جبهه اقتصادی این مجموعه قرار گرفت.

در ادامه این سفر عملیاتی دکتر زمانی روز پنجشنبه 30 دی‌ماه از مخازن متمرکز ذخیره میعانات گازی و کریدورهای عملیاتی تاسیسات مشترک شماره دو بازدید کرد.

وی در این دیدارهای عملیاتی که مهندس فرهنگ مدیرعامل مجتمع به همراه مدیران و مسئولین پالایشگاهی مجتمع وی را همراهی می‌کردند عملیات تولید در این مجموعه عظیم را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان پرتوان و شایسته این شرکت عنوان کرد و افزود: بی‌شک جهاد اقتصادی جز باحضور همیشه درصحنه و با اقتدار متخصصان داخلی و جوانان انقلابی این مجموعه سترگ محقق نخواهد شد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گزارش‌های جامع و تفصیلی مدیران مجتمع در این مجموعه بازدیدها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و در ضمن آرزوی توفیق روزافزون الهی بر رفع موانع و مشکلات عملیاتی تاکید داشت.

سفرعملیاتی مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 دی‌ماه از پالایشگاه‌های ششم، هشتم، مخازن متمرکز و کریدورهای عملیاتی تاسیسات مشترک شماره دو شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی صورت پذیرفت.

(پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰) ۱۴:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید