جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

گام بلند پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت ایمنی و تولید پایدار

گام بلند پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت ایمنی و تولید پایدار
(شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰) ۰۹:۴۰

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از مهمترین پالایشگاه های مجتمع عظیم گازی کشور، گام‌های بلندی را در مسیر افزایش سطح ایمنی و تولید پایدار برداشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین باغبان گفت: پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از پالایشگاه‌های پویا، همواره در زمینه ی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل پیشرو بوده است.

وی در این خصوص ادامه داد: آموزش نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی تامین ایمنی همواره در پالایشگاه دوم مورد توجه بوده و در این راستا در سال جاری حدود 17 هزار نفر ساعت آموزش در زمینه های مرتبط با اچ اس ایی برای کارکنان این پالایشگاه با موفقیت برگزار شده است.

باغبان، مدیر پالایشگاه دوم با اشاره به تمرین های مداوم در حوزه واکنش در شرایط اضطراری تصریح کرد: در سال جاری تعداد 36 تمرین واکنش در شرایط اضطراری سطح یک با نام ERT به صورت هفتگی و منظم به منظور حفظ و افزایش آمادگی واکنش در شرایط مشابه در پالایشگاه دوم برگزار شده و همچنین 3 مانور مدیریت بحران در سطح وسیع تر در این پالایشگاه نیز برگزار گردیده است.

وی با اشاره به انجام عملیات بسیار موفق تعمیرات اساسی در سال جاری افزود: انجام 2 هزار و 263 کار تعمیراتی در طول تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم در مهرماه سال جاری طی بیش از 18 هزار نفرساعت کار بدون حادثه ی ناتوان کننده از جمله دستاوردهای این پالایشگاه در حوزه ی ایمنی می باشد.

باغبان ادامه داد: همچنین در طول عملیات تعمیرات اساسی 191 جلسه ی توجیهی پیش از انجام کار برای 1125 نفر، و 1448 نفرساعت کلاس آموزش ایمنی برای کارکنان برگزار شده است.

(شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰) ۰۹:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید