جزییات خبر

همسو با حفاظت از محیط زیست پیرامونی:

کارکنان پالایشگاه های اول و چهارم پارس جنوبی سواحل زیبای بنود در محدوده شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند

کارکنان پالایشگاه های اول و چهارم پارس جنوبی سواحل زیبای بنود در محدوده شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند
(سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰) ۰۹:۳۲

کارکنان پالایشگاه های اول و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه ها، طی یک برنامه مشترک ساحل زیبای بنود در محدوه ی جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کارکنان پالایشگاه اول و چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با حفاظت از محیط زیست پیرامونی، پس از انجام هماهنگی های لازم با شورای اسلامی روستای بنود از توابع شهرستان عسلویه و عزیمت به سواحل زیبای آن منطقه، اقدام به پاکسازی ساحل و اجرای برنامه های فرهنگی شدند.

فرشاد افشار، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در این برنامه عنوان داشت: کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه چهارم همواره در کنار تولید پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه ی به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه های متعددی را در این حوزه انجام داده اند.

افشار ادامه داد: ارتباط بسیار نزدیک صنعت با زندگی اجتماعی و زیست محیطی ساکنان اطراف، توجه بیش از پیش مجموعه ی صنعت مستقر در منطقه پارس جنوبی بر محیط زیست و سلامت را می‌طلبد. در همین زمینه پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در سالهای اخیر تاکنون بر اجرای حداکثری طرح‌های محیط زیستی اهتمام ورزیده است.

در ادامه ی این برنامه ی فرهنگی و محیط زیستی، خلیل صائبیان منفرد، سرپرست حفاظت از محیط زیست پالایشگاه اول با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در حوزه ی زیست محیطی در منطقه پیشرو بوده است گفت: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به اهداف زیست محیطی و وظیفه خود در این حوزه که صیانت از محیط زیست است، توانسته با تلاش کارشناسان و متخصصان گام های مهمی را در مسیر توجه به محیط زیست بردارد.

در ادامه اقای بحرینی دهیار روستای بنود به معرفی تاریخچه ی از این روستا و منطقه پرداخته و جاذبه های گردشگری منطقه را بیان نمود.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات و کاستی های زیست محیطی این منطقه بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره با پیاده سازی برنامه های فرهنگی و زیست محیطی توجه بسیار خوب و شایسته ی به محیط زیست منطقه داشته و پروژه کاشت درختان حرا در منطقه یکی از مهمترین این برنامه ها می باشد.

بحرینی تصریح کرد: مدیران پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار نهادهای مردمی در منطقه می توانند اقدامات شایسته ای را به ثبت برسانند.

در پایان با توجه به رویکرد مثبت و سازنده مدیران عامل پالایشگاه های اول و چهارم در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و حفظ و نگهداشت محیط زیست مقرر گردید در اسرع وقت اقدامات لازم جهت رفع کاستی های موجود صورت گیرد.

(سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰) ۰۹:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید