جزییات خبر

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه دوم پارس جنوبی

صدور بیش از 19 هزار و 800 دستور کار تعمیراتی از ابتدای سال تا کنون در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

صدور بیش از 19 هزار و 800 دستور کار تعمیراتی از ابتدای سال تا کنون در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰) ۱۳:۲۵

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 19 هزار و 800 دستور کار تعمیراتی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارسی جنوبی؛ جواد احمدی، با بیان اینکه پالایشگاه دوم مجتمع به عنوان مجموعه ای پویا در زمینه ی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل همواره در این خصوص پیشرو بوده است گفت: حدود سیزده میلیون نفر ساعت کار بدون هیچ حادثه ی ناتوان کننده ای در پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی به خوبی گویای تلاش های صورت گرفته در این زمینه می باشد.

احمدی در ادامه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیش تر روشن می شود که از ابتدای سال جاری تا کنون 19 هزار و 874 مورد کار تعمیراتی با صدور پروانه ی انجام کار در این پالایشگاه صادر و با موفقیت انجام شده است.

وی در این مورد تصریح کرد: از این تعداد 15080 مورد مربوط به پروانه ی انجام کار گرم، 1493 مورد مربوط به پروانه ی انجام کار همراه با شعله ی باز و 531 مورد مربوط به مجوزهای انجام کار در فضای بسته می باشد که نظارت بر شیوه ی انجام آن ها از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون آموزش‌ها و کلاس های متعددی در حوزه ایمنی و بهداشت برگزار شده است گفت: برگزاری یکصد هزار 652 جلسه ی توجیهی پیش از شروع کارهای تعمیراتی برای حدود شش هزار نفر در این 9 ماه، میزان دقت در کنترل ها را بیش از پیش نمایان می کند.

(دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰) ۱۳:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید