جزییات خبر

مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی :

گام های مهم واحد مطالعات انرژی مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید پایدار/ استقرار سیستم مدیریت انرژی در 9 پالایشگاه مجتمع پارس جنوبی

گام های مهم واحد مطالعات انرژی مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید پایدار/ استقرار سیستم مدیریت انرژی در 9 پالایشگاه مجتمع پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۵

مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استقرار سیستم مدیریت انرژی در 9 پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی و دریافت گواهینامه معتبر بین المللی ایزو50001:2018 از اقدامات شاخص حوزه مطالعات انرژی مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی شفیعی مطهر با اشاره به توان و دانش نوآورانه کارکنان و متخصصان جوان حوزه مهندسی مجتمع بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون با برنامه ریزی دقیق و اقدامات نوآورانه گام های مهمی در مسیر تولید پایدار برداشته شده است و این مهم نشان از پویایی و همدلی کارکنان این مجموعه ی بزرگ دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی بی شک به سمت اقدامات نوآورانه حرکت می کند، افزود: دریافت گواهی انطباق معیار مصرف انرژی مطابق با استاندارد ملی 14156جهت 8 پالایشگاه مجتمع مورد ارزیابی از طرف سازمان ملی استاندارد و دریافت تندیس نقره و برنزی در ششمین جایزه ملی مدیریت انرژی توسط پالایشگاه ششم در سال جاری نشان ازتوانایی بالای کارکنان دارد.

مدیر مهندسی مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: عملیات انجام ممیزی تفصیلی انرژی جهت پالایشگاه هشتم همانند دیگر پالایشگاه های مجتمع با موفقیت پایا یافت و برنامه‌ریزی جهت ممیزی تفصیلی انرژی ایزو 50002:2014 و استقرار سیستم مدیریت انرژی در نیروگاه بعثت و پالایشگاه دهم نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با موفقیت انجام شود.


شفیعی مطهر تصریح کرد: عملیات استقرار مدیریت تله های بخار در پالایشگاه های اول، هشتم و نهم در حال حاضر کلید خورده است و هوشمندسازی سیستم تبرید ساختمان ستاد مجتمع در سال جاری با توان و دانش نیروهای واحد مهندسی با موفقیت به سرانجام بسیار مطلوب رسید.


وی در ادامه با بیان درخشش و اقدامات شاخص همسو با استفاده از انرژی تجدید پذیر در سال جاری تصریح کرد: مطالعه و امکان سنجی دقیق استفاده از تکنولوژی انرژی تجدید پذیر خورشیدی در تمامی مجتمع های مسکونی کارکنان ساکن و اقماری در دستور کار ویژه قرار گرفته است.

در ادامه شفیعی مطهر بیان کرد که در نظر داریم با انجام بررسی های اولیه جهت تهیه سامانه مدیریت انرژی و کربن در 14 مجموعه پالایشگاه و نیروگاه و استقرار سیستم مدیریت کربن و ردپای کربن ( ایزو 14067:2018 ایزو 14064: 2018 همانند پالایشگاه پنجم در دیگر پالایشگاه های مجتمع نیز استقرار نماییم.

وی ادامه داد: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان جوان مجتمع گاز پارس جنوبی در این واحد شاهد درخشش وشکوفایی در مسیر تولید باشیم و بتوانیم اقدامات بسیار شاخص و مهمی را به ثبت برسانیم.






































(دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید