جزییات خبر

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

ارتقا سلامتی کارکنان بالاترین اولویت در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

ارتقا سلامتی کارکنان  بالاترین اولویت در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۴۳

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: توجه به سلامت روحی و جسمی کارکنان را اولویت اول در پالایشگاه سوم خواند و گفت: به همین منظور توجه به نیازهای بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و سویه جدید این ویروس، اولویت اصلی این معاونت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد شفیع موذنی در جمع مدیران و کارکنان این پالایشگاه بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و طبق برنامه‌ریزی دقیق کارکنان حوزه سلامت و بهداشت در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی، تا کنون پوشش بالای 95 درصدی واکسناسیون کووید 19 کارکنان پالایشگاه محقق شده و در روزهای آینده این مهم به 100 درصدی خواهد رسید.


موذنی، مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: ارتقا سلامت کارکنان بالاترین اولویت در پالایشگاه سوم می باشد و خوشبختانه پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی کووید – 19 در دوره عملیات تعمیرات اساسی سال جاری بدون ثبت حتی یک نفر مبتلا در این بازه زمانی با موفقیت به پایان رسید.


وی تاکید کرد: توسعه و تقویت امکانات حوزه بهداشت و سلامت در فازهای 4 و5، جذب کارشناس بهداشت محیط به مجموعه ی تیم بهداشت پالایشگاه جهت پیگیری برنامه ها و اهداف و فعالیت های مربوط به بهداشت محیط پالایشگاه از اقدامات شاخص در این خصوص می باشد.


موذنی تصریح کرد: پوشش 100 درصدی معاینات شغلی جهت پرسنل رسمی و پیمانکاری پالایشگاه در سال جاری یکی دیگر از اقدامات مهم در این پالایشگاه می باشد و امیدواریم با انجام اقدامات شاخص جهت سلامتی کارکنان این پالایشگاه نقش مهمی در شکوفایی و رشد اقتصادی کشور ایفا نماید.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: ضروری است باتوجه به شناسایی سویه جدید ویروس کرونا در جهان و اخیرا داخل کشور، مانند گذشته در راستای حفظ سلامت کارکنان پرتلاش بکوشیم و رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد مرکزی مقابله با کرونا در صنعت نفت سرلوحه ی کارهای خود قرار داده و مد نظر داشته باشیم.


(سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید