جزییات خبر

رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت 3 میلیون و 600 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

ثبت 3 میلیون و 600 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی
(دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰) ۱۱:۴۹

رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اقدامات شاخص این پالایشگاه در حوزه ایمنی و محیط زیستی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 3میلیون و600 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالایشگاه یازدهم به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ؛ مهدی آهویی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیار شاخص در حوزه ایمنی و تولید پایدار و مستمر گاز در این پالایشگاه به ثبت رسیده است گفت: همسو با ساماندهی ضایعات و پسماندهای حاصل از تعمیرات اساسی انبار پسماند در واحد 112 پالایشگاه یازدهم طراحی و راه‌اندازی شد.

آهویی در ادامه عنوان داشت: نظارت بر تخلیه و شارژ مولکولارسیو در ردیف گازی شماره یک در سال جاری یکی دیگر از اقدامات بسیار مهم بوده که با تلاش و برنامه ریزی دقیق متخصصان حوزه ایمنی در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی محقق شده است.

به گفته ی رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی، در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری فاز 13 بیش از 4 هزار و 400 مجوز انجام کار صادر شده است .

وی در این خصوص ادامه داد؛ در بازه زمانی 9 ماه گذشته از سال ، 3 تمرین در سطح 2 جهت آمادگی در شرایط اضطراری با اجرای تمامی موارد مهم ایمنی با موفقیت به انجام رسیده است.

وی گفت: از ابتدای سال با اقدامات و برنامه ریزی دقیق و منسجم بیش از 64 هزار مجوز دستور کار جهت آمادگی پالایشگاه سیزدهم جهت تولید پایدار گاز صادر شده و در همین بازه زمانی نیز بیش از 3 و 600 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده نیزثبت رسیده است.
























(دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰) ۱۱:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید