جزییات خبر

رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

مسئولیت پذیری، شفافیت و پاسخگویی سه رکن اصلی در بهبود افزایش رضایتمندی کارکنان است

مسئولیت پذیری، شفافیت و پاسخگویی سه رکن اصلی در بهبود افزایش رضایتمندی کارکنان است
(شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۱:۲۲

رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم در نشست مشترک کارکنان و مدیران این پالایشگاه گفت: در جهت بهبود افزایش رضایتمندی کارکنان و متخصصان پرتلاش بیشترین تلاش‌ها را در سال جدید به کار خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اسماعیل خالقی رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم در نشست مشترک کارکنان واحد بهره‌‌برداری و مدیران این پالایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه همدلی و یکپارچگی بتوانیم گام‌های موثری را در جهت رضایتمندی کارکنان پالایشگاه چهارم برداریم .

وی در ادامه افزود: مسئولیت‌پذیری، شفافیت و پاسخگویی سه رکن اصلی در بهبود افزایش رضایت‌مندی کارکنان است.

خالقی با بیان اهمیت و دستیابی به اهداف پیش بینی شده در پالایشگاه چهارم عنوان داشت: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ گروهی با تمامی کارکنان به صورت ماهیانه با حضور مدیر پالایشگاه و به محوریت واحد منابع انسانی (به صورت واحدی درسطح کل پالایشگاه) یکی از مهمترین اقدامات در سال جدید خواهد بود.


این مقام مسئول در ادامه افزود: پالایشگاه چهارم در راستای اهداف استراتژیک مجتمع و ارتقاء بهره وری ، توجه و اهتمام ویژه‌ای به مشارکت کلیه کارکنان پالایشگاه در تمامی امور داشته و با توسعه این نظام، تقویت مسئولیت پذیری، تعلق سازمانی و رضایت مندی کارکنان را مد نظر قرار داده است.

مهندس خالقی با اشاره به ابعاد مختلف رضایت شغلی کارکنان تصریح کرد: سازمانی: متغیرهایی که به طور وسیع در مورد بیشترکارکنان صدق میکند، همانند: حقوق عادلانه و فرصتهای پیشرفت.
محیطی: متغیرهایی که گروه شغلی را تشکیل میدهد، همانند شیوه و کیفیت حمایت، سرپرستی و روابط با همکاران،
محتوا یا ماهیت شغل: مانند قلمرو شغل (میزان تنوع، استقلال و مسئولیت) و وضوح نقش
فردی: ویژگیهایی که یک فرد را از دیگری متمایز می سازد، همچون سن، سنوات خدمت، شخصیت، اعتماد به نفس، عزم، بلوغ و...

وی در ادامه افزود : تدوین روش اجرایی "ارتباط موثر با همکاران " و برگزاری جلسات با واحدهای مختلف پالایشگاه در جهت دریافت نظرات و مشکلات پرسنل در سال 95 انجام گرفته و در نهایت بوسیله روش تصمیم گیریهای چند معیاره (ماتریسAHP) ،اهم موارد قابل طرح مشخص و جهت ارایه به سطوح بالاتر سازمان و به منظور ارایه راهکار انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول در پایان از حمایت‌های مهندس سالاری و روسای واحدهای مختلف پالایشگاه چهارم در جهت برگزاری جلسات مربوطه تقدیر و تشکر نمود.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶) ۱۱:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید