جزییات خبر

رئیس منابع انسانی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

نمازخانه باید بهترین جای هر سازمان و مجموعه باشد

نمازخانه باید بهترین جای هر سازمان و مجموعه باشد
(شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۸

رئیس منابع انسانی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم افتتاحیه ی نمازخانه حضرت امام رضا علیه السلام این پالایشگاه گفت: نمازخانه در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی باید بهترین مکان در این پالایشگاه باشد

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حمید پور‌صادقی در آیین افتتاح نمازخانه ی حضرت امام رضا علیه السلام که با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار شد گفت: نمازخانه امام رضا(ع) در یکصد و نود متر مربع مساحت با تلاش اداره ی منابع انسانی پالایشگاه هشتم و در بازه ی زمانی 5 ماهه، به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه ریزی و کار گروهی در تلاش بودیم تا نمازخانه ی در ابعاد بزرگ و با بهره مندی از هنر و معماری اسلامی ساخته شود که امروز به لطف پروردگار و همت دست اندرکاران این مهم به ثمر نشست.

رییس منابع انسانی پالایشگاه هشتم افزود: افتتاح نمازخانه و برپایی نمازجماعت باعث وحدت، همدلی بیشترخواهد شد و روحیه مسئولیت پذیری را بین کارکنان افزایش خواهد داد.

پور صادقی در این خصوص ادامه داد: توجه به فضای معنوی نمازخانه و ایجاد فضایی معطر و جذاب برای نمازگزار ازجمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.


وی گفت: امیدواریم در سال جاری با تلاش و در سایه همدلی و کار گروهی گام های مهمی را در خصوص رفع نیازهای مهم کارکنان در این پالایشگاه انجام دهیم .

(شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید