جزییات خبر

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی:

مسئولیت های اجتماعی یکی از اولویت های مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

مسئولیت های اجتماعی یکی از اولویت های مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۰

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عمل به مسئولیت های اجتماعی در حوزه های زیست محیطی و آموزش در شهرستان های همجوار از اولویت مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی در پارس جنوبی ابعاد گسترده ای دارد بیان کرد: اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی آثار مثبتی بر توسعه و پیشرفت شهرهای همجوار پارس جنوبی و زندگی ذی نفعان جامعه دارد.

سالاری ادامه داد: پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی در حوزه فعالیت های زیست محیطی و آموزش را با در نظر گرفتن انتظار ذی نفعان، از دغدغه های مهم این پالایشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت‎ها از مولفه‎های توسعه پایدار در جوامع امروزی به شمار می‎آید گفت: در همین راستا پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری با شرکت های شهرستان های همجوار که در سیستم جامع مدیریت پسماند کشور ثبت شده اند و در حوزه مدیریت و بازیافت پسماندها فعالیت دارند را در دستور کار قرار داده است .

سالاری عنوان کرد: پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با عقد قرارداد با آزمایشگاه معتمد شیوا محیط پارس جهت نمونه برداری فصلی به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در منطقه همکاری کامل دارد.

وی با بیان اینکه توانمند سازی افراد جامعه در حوزه بهداشت و زیست محیطی یک ضرورت مهم می باشد گفت: فرهنگ سازی و آموزش های ایمنی و بهداشت، برگزاری مسابقات و تقدیر از نفرات شاخص، انجام آموزش های آنلاین و حضوری، آموزش های مرتبط با شاخص های زیست محیطی به خصوص در بحث مدیریت پسماند از دیگر برنامه های مهم مسئولیت اجتماعی پالایشگاه چهارم در منطقه می باشد.


سالاری تصریح کرد: برگزاری مناقصه ارسال پسماند ملکولارسیو، خرید دستگاه های خرد کن چوب، خرد کن بطری آب معدنی و پرس بشکه های فلزی جهت مدیریت استاندارد پسماند ها، خرید آنالایزر برخط دودکش های واحد ارسال گاز و خرید آنالایزر برخط پساب پالایشگاه در دستور کار ویژه این پالایشگاه قرار دارد.

مدیر پالایشگاه چهارم در ادمه بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه چهارم جهت توجه ویژه به موارد مهم زیست محیطی و محیط پاک و سالم در دستور کار قرار گرفته ، و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و دقیق محیطی سالم و پاک داشته باشیم .


(سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید