جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

اقدامات نوآورانه ی زیادی برای افزایش تولید و بالا بردن کیفیت محصولات در پالایشگاه دوم پارس جنوبی به ثبت رسیده است

اقدامات نوآورانه ی زیادی برای افزایش تولید و بالا بردن کیفیت محصولات در پالایشگاه دوم پارس جنوبی به ثبت رسیده  است
(شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۸

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: برای تولید پایدار گاز و بالا بردن کیفیت محصولات، اقدامات نوین و نوآورانه را در دستور کار قرار داده ایم و در هشت ماه نخست سال جاری طرح های زیادی به مرحله ی اجرا رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین باغبان در بازدید از واحدهای پالایشگاهی فازهای دوم و سوم پارس جنوبی گفت: پالایشگاه دوم در بخش های دانش فنی ، بومی و اقدامات نوآوانه و نوین در هشت ماه اخیر به دستاوردهای بسیار درخشانی رسیده است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در حوزه برق، عملیات تعمیرات پیش بینانه به واسطه ی پایش وضعیت تجهیزات برق و ترانس ها با استفاده از تجهیزات التراسونیک و ترموگرافی ابزار دقیق یکی از دستاوردهای مهم در مسیر اقدامات نوآورانه می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: جایگزینی پوزیشنر IGV کمپرسور هوا (واحد 123) با پوزیشنر ساخت داخل و طراحی نوآورانه , ساخت قطعات و اجرای مکانیزم جمع آوری روغن از سطح مایعات واحد 129 با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان پالایشگاه دوم در ماه های اخیر از سال جاری با موفقیت به سرانجام بسیار مطلوب رسیده است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه واحد 123 یکی از واحدهای مهم این پالایشگاه که با اقدام نوین متخصصان جوان در مسیر تولید مستمر نقش مهمی را ایفا می کند گفت: جایگزینی سیستم شعله بین در واحد بویلر با نمونه ساخت داخل و استفاده از سولنوئید ولوهای ایرانی به جای نمونه خارجی و استفاده از عملگر ساخت داخل در Air Dryer در واحد 123 نمونه ی دیگری از توان و دانش بومی و اقدامات نوآورانه در سال جاری می باشد.

باغبان اعلام کرد: استفاده از ترانسمیتر های دما ساخت داخل به جای موارد معیوب خارجی نیز از دستاوردهای مهم در حوزه توان داخل و دانش جدید و نو کارکنان این پالایشگاه می باشد.
(شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید