جزییات خبر

پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۵

کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌ دلیل توجه به محیط زیست پیرامونی و صیانت از ارزش‌های آن، سواحل خلیج فارس در محدوده نایبند واقع در محدوده شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ فرشاد افشار، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه چهارم با بیان اینکه کارکنان این پالایشگاه همسو با تولید و فرآورش پایدار گاز اقدامات حوزه زیست محیطی را در راس امور قرار داده اند گفت: کارکنان و متخصصان پالایشگاه چهارم مجتمع در یک پویش و اقدامی شایسته سواحل زیبای نایبند در محدوده ی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

افشار در ادامه عنوان کرد: پالایشگاه چهارم مجتمع اقدامات شایسته ای را در حوزه زیست محیطی و مسئولیت های اجتماعی در شهرستان های همجوار انجام داده و در این خصوص با برنامه ریزی دقیق حرکت می کند.

وی گفت: در هشت ماه اخیر توانسته ایم با گسترش فضای سبز و نشست های مختلف با مدیران نهادهای زیست محیطی شهرستان های همجوار گام های بسیار موثر و درخشانی برداریم.

مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه چهارم تصریح کرد: در این سال های اخیر مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت کامل از جنگل های حرا به سمت گسترش و کاشت درختان حرا پیش رفته و توانسته در محدوده سواحل شهرستان عسلویه، کنگان و دیر این مهم را به صورت کاملا چشمگیری عملیاتی نماید.





(چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید