جزییات خبر

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

در 8 ماه گذشته بیش از یکصد هزار و 970 ایده نو در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شد

در 8 ماه گذشته بیش از یکصد هزار و 970 ایده نو در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شد
(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۴۴

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه یکصد هزار و 978 پیشنهاد و ایده های نو با ارزش تصویب شده در پالایشگاه چهارم به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری با بیان اینکه فازهای 7.6 و 8 مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در مسیر تولید ،خلق ایده و پیشنهاد های نو پیشگام بوده است بیان کرد: متخصصان و کارکنان جوان در این پالایشگاه با تکیه بر توان و دانش بومی بیش از یکصد هزار و 987 پیشنهاد جدید و ایده های نو را جهت بهبودی در حوزه تولید پالایشگاه ارائه داده اند.

سالاری در ادامه گفت: تعداد پیشنهادهای کارکنان که با ارزش اجرا شده در پالایشگاه چهارم طی 8 ماه گذشته بالغ بر 967 مورد می باشد.

وی در ادامه با بیان دو مورد از پیشنهادهای مهم 8 ماه گذشته که دارای نوآوری در پالایشگاه چهارم بوده وبه مرحله نهایی و اجرایی رسیده عنوان داشت : طراحی و اجرای نرم افزار ثبت و آنالیز اطلاعات (R.A.D.A) در حوزه بهره برداری و نتایج آزمایشگاهی ، ساخت و نصب رینگ فلزی به منظور ثابت نگهداشتن مش بسترهای نمزدایی واحد 104 دو مورد از پیشنهادهای نو و اجرایی در این پالایشگاه می باشد.


سالاری تصریح کرد: کارکنان و متخصصان این پالایشگاه با انجام اقدامات نوآورانه و جدید در سال های اخیر بسیار خوش درخشیده اند و امیدواریم این مهم با کارگروهی و با تکیه بر توان جوانان ادامه داشته باشد.
(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید