جزییات خبر

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

بیش از 181 هزار نفر ساعت آموزش در 8 ماه سال جاری در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است

بیش از 181 هزار نفر ساعت آموزش در 8 ماه سال جاری در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است
(سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۱۹

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی به اهمیت توسعه دانش و مهارت کارکنان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه بیش از 181 هزار و 531 نفر ساعت آموزش در مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رامین پور اسماعیل با اشاره به این مهم که آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای نگاه استراتژیک آموزش" توسعه دانش و مهارت کارکنان به منظور تربیت کارکنان مجتمع به کارکنانی با توانایی های بین المللی گام بر می‌دارد گفت: در 8 ماه گذشته از سال جاری 181 هزار و 531 نفر ساعت آموزش در قالب 833 دوره شامل 351 عنوان دوره به ثبت رسیده است.


پور اسماعیل با اشاره به محدودیت های به وجود آمده و پیرو مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین دستورالعمل های وزارتی و داخلی بیان کرد: به جهت الزام به رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت برگزاری دوره های حضوری , برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی به صورت مجازی آنلاین و آفلاین در مجتمع گاز پارس جنوبی صورت پذیرفته است.


وی در ادامه گفت: در راستای بهبود کیفیت فرایند آموزش نیز , این اداره به منظور به بازنگری , بهبود , استقرار و نگهداشت فرایند آموزش بر اساس مدیریت صلاحیت و پیشرفت کارکنان طبق استاندارد ISO10015:2019 نسبت به جاری سازی و استقرار این استاندارد اقدام نموده و امید است که با جاری سازی این استاندارد بتواند با احصای نیازهای صلاحیت و ایجاد فرصت های یادگیری ،گام مهمی در راستای اهداف استراتژیک سازمان بردارد.


پوراسماعیل افزود: بدین منظور اداره آموزش مجتمع پروژه هایی را جهت احصای صلاحیت های حرفه ای کارکنان رسمی و پیمانکاری در دستور کار قرار داده است که در حوزه صلاحیت حرفه ای پیمانکاران واحد بهره برداری با توجه به نیازهای صلاحیت احصا شده ، دوره های آموزشی مرتبط در حال برگزاری می باشد.


رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان موضوع مهم انعقاد قراداد مجتمع با سازمان فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: درسال جاری نیز قراردادی با سازمان فنی وحرفه ای استان بوشهر برای اجرای صلاحیت حرفه ای دوشغل دارای کد استاندارد بین المللی ، منعقد و به مورد اجرا گذاشته شده است.

(سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید