جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز :

بخش مهم مرزهای دفاعی ما اینجاست، تمام نگاه ها به مجتمع گاز پارس جنوبی دوخته شده است

بخش مهم  مرزهای دفاعی ما  اینجاست، تمام نگاه ها به مجتمع گاز پارس جنوبی دوخته شده است
(دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۴۱

دکتر زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بخش مهمی از مرزهای دفاعی کشور ما اینجاست و تمام نگاه ها به مجتمع گاز پارس جنوبی دوخته شده و باید به شکلی عمل کنیم که تاثیرگزاری مستقیم داشته باشیم و در سیاست های خارجی و تصمیمات کلان کشوری نقش بزرگی را ایفا نماییم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد زمانی در جلسه تولید مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ بیان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و با روحیه ی جهادی و کار گروهی امید را در مجموعه زنده نگه داریم و با حس پویایی و خودباوری گام برداریم .

وی ادامه داد: در تمام سال های عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، صنعت همواره در حال رشد و شکوفایی بوده و اکنون تمام نگاه ها به این مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی دوخته شده و شما متخصصان و کارکنان پرتلاش این مجموعه در خط مقدم جبهه ی اقتصادی قرار دارید.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه اکنون شرایطی وجود دارد که باید از این فرصت ها استفاده کنیم عنوان داشت: در سایه ی اقدامات نوآورانه و تکیه بر توان داخلی و دمیدن امید مشکلات را از میان برداشته و موضوعات مهم به جا مانده در این مجتمع عظیم گازی کشور با مدیریت و تصمیمات درست مرتفع نماییم.

زمانی با اشاره شرایط منطقه و بین المللی خاطرنشان کرد: باید به شکلی عمل نماییم که همواره اقتدار کشور در تمام میدان ها ی بین المللی در اوج عزت و سربلندی قرار داشته باشد و شما جوانان و متخصصان با پشتکار و انگیزه این میدان را مدیریت می نمایید.

عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی باید به صورت منسجم و برنامه ریزی شده مدیریت شود و از این سرمایه عظیم کشور صیانت و حفاظت نماییم و شرایط کنونی را به صورت دقیق مدیریت نماییم و نگذاریم چرخ تحریم در سیستم بچرخد.

وی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به نماد عزت و اقتدار کشور تبدیل شده است گفت: شما عزیزان هر قدم و حرکت مثبتی که در جهت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی برمی‌دارید موجبات شکوه و سربلندی کشور در معادلات بین الملی را رقم خواهید زد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: نگاهم برنامه ی است و باید با برنامه پیش برویم و این ماه های سرد سال که نگاه هموطنان عزیزمان به ما دوخته شده را به سلامت و سربلندی از آن عبور کنیم و تمام واحدهای عملیاتی با دقت تمام و در آمادگی کامل قرار داشته باشند و باید تمام حواسمان را به این موضوع مهم متمرکزنماییم.

دکتر زمانی بار دیگر با اشاره به توانمندی و جاری بودن روحیه جهادی در بین جوانان شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تمام زندگی مردم و اقتصاد کشور به گاز گره خورده و شما جوانان مجتمع گاز پارس جنوبی در پیشانی این هرم قرار دارید.




(دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید