جزییات خبر

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

3 میلیون و 297 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه اول از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه به ثبت رسید

3 میلیون و 297  هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه اول از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه به ثبت رسید
(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۲۷

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام بیش از 3 میلیون و 297 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از 11 هزار و 509 مجوز انجام فعالیت کاری ( پرمیت) با نظارت و کنترل واحد ایمنی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهرداد عبدی مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل در حال فراورش و تامین گاز مورد نیاز هموطنان عزیز در فصول سرد سال می باشد گفت: در 8 ماه سال جاری بیش از 11 هزار و 509 مورد مجوز کاری (پرمیت ) با نظارت و کنترل دقیق واحد ایمنی در فاز یک مجتمع گاز پارس جنوبی صادر و با موفقیت به انجام رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در سایه همدلی و انجام اقدامات نوآورانه با موفقیت به ایستگاه پایان رسید عنوان داشت: نظارت بر کارهای عملیات تعمیرات اساسی به مدت 23 روز و بدون حادثه یکی از دستاوردهای مهم در این خصوص می باشد.

عبدی با یاداوری اینکه آموزش نیروهای انسانی کارآمد و خلاق از اولویت های مهم پالایشگاه اول می باشد افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، برگزاری کلاسهای آموزشی مرتبط با اچ اس ایی برای تمامی نفرات با سرانه آموزشی 10.09 برای نفرات رسمی و قرار دادی و سرانه آموزشی 16.86 برای نفرات پیمانکاری از دستاوردهای مهم حوزه آموزش در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت برای کارهای فضای بسته 429 مورد، تعداد انومالیهای گزارش شده 5384 مورد که از این موارد 5022 مورد بسته شده است و تعداد 9298 مورد آموزش قبل از شروع کار (TBM) برای تعداد 43417 نفر در 8 ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

مهرداد عبدی در ادامه گفت: تمامی متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی با رعایت دقیق موارد و الزامات ایمنی گام های بزرگی را در خصوص تامین سوخت مورد نیاز هموطنان در فصول سرد سال بر می دارند و در این مسیر مهم حرکت خواهند کرد.










(یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰) ۱۴:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید