جزییات خبر

پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم ( فازهای 22 و 24) مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل خلیج فارس به همت کارکنان پالایشگاه دوازدهم ( فازهای 22 و 24) مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰) ۰۸:۲۷

کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای توجه به محیط زیست پیرامونی و صیانت از ارزش های زیست محیطی، سواحل زیبای خلیج فارس در محدوده ی بندر سیراف واقع در محدوده ی شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ؛ مهدی ایماندار، مسئول حفاظت محیط زیست پالایشگاه دوازدهم با بیان اینکه کارکنان و متخصصان فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار توجه ویژه و مهمی به محیط زیست پیرامونی دارند عنوان داشت: آلودگی های زیست محیطی خصوصا ضایعات محصولات پلاستیکی و پسماندهای غیر قابل تجزیه که توسط انسان در طبیعت رها می‌شود چهره ای زشت و غیر قابل تحمل را به وجود می‌آورد.

وی در ادامه با بیان تلاش و مشارکت داوطلبانه کارکنان این پالایشگاه در این اقدام شایسته گفت: هدف از این پویش و اقدام ارزشمند، احترام به طبیعت و صیانت از ارزش های زیست محیطی در منطقه می باشد و کارکنان پالایشگاه دوازدهم همواره با تمام تلاش در این مسیر مهم گام بر‌می دارند.

در ادامه حبیب الله رئوف رئیس اچ اس ایی پالایشگاه دوازدهم نیز در این باره گفت: زیباسازی سواحل و پاکسازی محیط زیست امری بسیار ارزشمند است و در افزایش سلامتی افراد جامعه بسیار موثر می باشد و انتظار داریم همه روزهای سال در تمیز کردن محیط زیست تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: کارکنان و متخصصان پالایشگاه دوازدهم با فرهنگ سازی و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی همواره در کنار تولید خوش درخشیده اند و اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی دقیق و منسجم و در سایه همدلی و کار گروهی، اقدامات شایسته و بزرگی را به ثبت خواهند نمود.

رئوف در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فازهای 22 و 24) آمادگی هرگونه همکاری در حوزه محیط زیست با سایر سازمان های دولتی و نهادهای فعال اجتماعی در منطقه را دارد.


(شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰) ۰۸:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید