جزییات خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع ) مجتمع گاز پارس جنوبی

پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع )
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۱۴

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع ) مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام ) مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت هفته ی بسیج پیام تبریکی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :


بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج

پنجم آذرماه یاد و خاطره فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را در خاطره ها زنده می نماید.

در تداوم فرمایشات آن امام عزیز ، امروز نیز عبد صالح خدا ، امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) حقیقت بسیج را سعادتمندی جوانان و آحاد جامعه و پاره تن ملت می دانند. بی شک قداست بسیج،‌ به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می گردد و آنچه دشمنان را به زانو در می آورد، همین تفکر بسیجی است.

جنگ تحیلی نمونه برجسته ای از حضور موفق بسیجیان در صحنه امنیت ملی بود. اکنون نیز نیروهای بسیجی با گذراندن دوره های گوناگون، خود را در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان خارجی و توطئه های داخلی آماده می سازد.

بسیجیان سلحشور مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی نیز با شناخت عمیق نسبت به قلب تپنده اقتصاد و انرژی کشور از بدو تشکیل این شجره طیبه در منطقه به علت حساسیت و قلب تولید ثروت ملی، همدوش با جامعه کارکنان فداکار این جبهه نبرد اقتصادی و با روحیه جهادی افق های نوینی در وحدت و همدلی ملی خلق نموده و نقش خود را در پویایی و تامین امنیت پایدار توام با پایداری در تولید ایفا می نماید .

محمد امین حیدری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام )
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید