جزییات خبر

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

اولین نشست مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی و پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر برگزار گردید

اولین نشست مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی و پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر برگزار گردید
(سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰) ۱۲:۲۷

نخستین نشست فناوری با رویکرد همکاری‌های مشترک مجتمع گاز پارس جنوبی با پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جواد سهیلی، مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این خصوص گفت: این رویداد مهم با هدف رفع نیازهای عملیاتی پالایشگاه های مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی توسط شرکت ها و سازندگان دانش بنیان داخلی و کمک به توسعه و پیشرفت صنعت استان بوشهر و با نگاه مسئولیت های اجتماعی با حضور بیش از 30 سارنده داخلی برگزار گردید.

جواد سهیلی، مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی که با همراهی تعدادی از مدیران و مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی در این رویداد حضور داشتند خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی یک شرکت دولتی در حوزه توسعه ساخت داخل و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های ساخت داخل پیشرو بوده و این رویداد نیز بنا به پیشنهاد مجتمع برگزار گردیده است.

سهیلی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در کنار سازندگان و تولید کنندگان داخلی بوده و خواهد بود و در مسیر توانمندی و پیشرفت سازندگان داخلی از تمام ظرفیت های ممکن استفاده خواهد کرد.

وی گفت: تولیدکنندگان داخلی با استفاده از هنر و خلاقیت های نو، در یک فضای رقابتی سالم بتوانند به قله های پیشرفت دست یابند و نیازهای مهم و حیاتی بزرگترین مجتمع گازی کشور را تامین نمایند و خوش بدرخشند.

در این رویداد و نشست بسیار مهم ابتدا گزارشی کامل از اقلام و تجهیزاتی که تاکنون بومی سازی نشده جهت برنامه ریزی تولید داخل ارائه گردید.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این نشست مشترک پیشنهاداتی در راستای توانمندسازی سازندگان داخلی از قبیل برگزاری دوره های آموزشی آشنایی سازندگان داخلی با قوانین و مقررات بخش دولتی، تقویت بخش فروش و بازاریابی، برندسازی، ارتقاء کیفیت محصولات ارائه گردید.

در این نشست جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد و در نوبت عصر سازندگان داخلی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و پاسخ و راهکارهای لازم در این نشست ارائه گردید.

در پایان این رویداد مهم مجتمع گاز پارس جنوبی جهت رفع نیازهای عملیاتی خود از تمامی توان و ظرفیت های سازندگان داخلی در راستای قوانین و مقررات استفاده خواهد نمود.
(سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰) ۱۲:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید