جزییات خبر

با افزایش توان و آمادگی واحدهای عملیاتی

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰) ۱۲:۲۶

واحد ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه اول براساس اهداف استراتژیک طرح ریزی شده سال 1400 و برنامه زمانی تعیین شده، اقدام به برگزاری تمرین واکنش در شرایط اضطراری با موضوع " آتش‌سوزی کورهMRU واحد 4600" نمود.

به گزارش از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی صحت، رئیس ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه اول هدف از برگزاری این مانور را که به عنوان دومین مانور در سال 1400 بوده است، ارتقای آمادگی در جهت مواجهه با شرایط اضطراری و اقدام به برنامه ریزی جهت اجرایی کردن سناریو در سطح ERC به منظور افزایش هماهنگی بین تیم‌های عملیاتی و HSE و نیز رفع نواقص موجود و انجام اقدامات اصلاحی اعلام نمود.


وی در ادامه گفت: اهمیت استمرار فعالیتهای جاری پالایشگاه به عنوان یکی از حلقه های زنجیره ی مجتمع گار پارس جنوبی،پایبندی به مسئولیت و تعهد سازمانی در قبال تولید محصولات پالایشگاه را به عنوان وظیفه ی هریک از اعضای این خانواده می باشد.


صحت در ادامه عنوان داشت: تا از طریق همکاری و همراهی کلیه ی گروههای ذیربط، فرآیند تولید به صورت مستمر و پایدار صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: طرح ریزی و نحوه اجرای این مانور کاملا منطبق بر اصول فنی و اجرایی بوده و دستاوردی حائز اهمیت با مشارکت تخصصی گروهی در راستای حفظ و حراست از اعتبار سازمان نام برد.


در جلسه ارزیابی تمرین که با حضور اعضای تیم واکنش در شرایط اضطراری برگزار گردید، نقاط قوت و ضعف شناسایی شده که مطابق با دستورالعمل مربوطه، برای نقاط ضعف اقدامات اصلاحی صادر گردید. آقای صحت در پایان از ارزیابان و کلیه واحدهای عملیاتی و پشتیبانی جهت همکاری و مشارکت در این تمرین تشکر نمود.

(دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰) ۱۲:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید