جزییات خبر

برای نخستین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی

اخذ گواهینامه مدیریت محیط زیست (EMP) از سازمان محیط زیست کشور توسط پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

اخذ گواهینامه مدیریت محیط زیست (EMP) از سازمان محیط زیست کشور توسط پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰) ۰۹:۳۴

برای نخستین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه هشتم موفق به دریافت گواهینامه مدیریت محیط زیست (EMP) از سازمان محیط زیست کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی چابوک، مدیرپالایشگاه هشتم، ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت بزرگ، این رویداد مهم را در راستای نیل به اهداف مصوب هیئت دولت در خصوص کاهش آلودگی های زیست محیطی منطقه بیان نمود.

چابوک در ادامه عنوان داشت: چنین موفقیت ارزشمندی را مرهون حمایت های بی دریغ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و همچنین تلاش های بی وقفه و مجاهدانه تمامی ارکان پالایشگاه و ستاد مجتمع دانستند.

وی با بیان این مطلب افزود: کارگروه محیط زیست پالایشگاه با برنامه ریزی مدون و پیگیری مستمر، دستیابی به اهداف زیست محیطی را در مدیریت بهینه همه بخش ها اولویت گذاری کرده، بطوریکه در ابتدای بهره برداری از واحدهای فرآیندی، واحدهای زیست محیطی پالایشگاه را نیز مورد راه اندازی قرار داده است.

چابوک در ادامه گفت: دستیابی به این مهم ، با اقدامات موثر کارکنان رسمی و پیمانکار پالایشگاه هشتم و همکاری ستاد مجتمع ، سازمان منطقه ویژه، سازمان محیط زیست عسلویه و استان بوشهر برای اولین بار در مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل گردیده است.

هادی چابوک بیان کرد: کسب این موفقیت وزین، افتخار آمیز و غرورانگیز موجب سنگینی بار مسئولیت زیست محیطی این پالایشگاه گردیده و این مدیریت با تدوین برنامه های کوتاه مدت برای نگهداشت وضعیت کنونی، در برنامه ای میان مدت بهبود شرایط آتی را به کمیته محیط زیست تاکید نموده است .

وی در ادامه گفت: روند بهبود تمامی شاخص های این برنامه کلان محیط زیستی(EMP) در تقویم پایش مستمر این مدیریت قرار گرفته است.

مدیر پالایشگاه هشتم در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه پالایشگاه هشتم، که موجد چنین اتفاق فرخنده ای گردیده اند، این موفقیت را بیش و پیش از کارکنان مجتمع به ساکنین این حوزه عملیاتی تبریک و شادباش گفته و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی نمودند.

(شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰) ۰۹:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید