جزییات خبر

با ارزیابی کمی و کیفی تجهیزات و امکانات در پایتخت انرژی کشور؛

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در سطح منطقه پارس جنوبی در حال انجام است

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در سطح منطقه پارس جنوبی در حال انجام است
(سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۳۹

رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای نیل به اهداف ارزیابی کمی و کیفی تجهیزات و امکانات منطقه، حصول اطمینان از آمادگی تیم های عملیاتی، رزمایش واکنش در شرایط اضطراری هم اکنون در منطقه پارس جنوبی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ عطااله قاسمی، رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: همزمان به هفته ی پدافند غیرعامل، تمرین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی نشت گاز ترش از خط سیری در کریدور شمالی پالایشگاه چهارم مجتمع در حال انجام است.

وی در ادامه این رزمایش عنوان داشت: در این تمرین پالایشگاه های سایت یک مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری و مشارکت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و نهادهای نظامی و انتظامی منطقه در حال انجام است.

قاسمی در این خصوص ادامه داد: رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران و رئیس پدافند غیر عامل مدیریت بحران شرکت ملی گاز ایران به نحوه ی انجام این رزمایش نظارت کامل دارند.

لازم به ذکر است مطابق برنامه ریزی، این رزمایش در چهار فاز عملیاتی، عملیات مهار نشت گاز در ورودی پالایشگاه چهارم، عملیات امداد و نجات مصدومین حادثه، عملیات بستن شیرهای ساحلی به صورت دستی و عملیات تخلیه اضطراری جامعه صنعتی انجام می پذیرد.

(سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید