جزییات خبر

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

مراسم تجلیل از آتش نشانان پالایشگاه هفتم مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار شد

مراسم تجلیل از آتش نشانان پالایشگاه هفتم مجتمع گازی پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۲۱

مراسم تجلیل از آتش نشانان پالایشگاه هفتم با حضور مدیریت پالایشگاه ،روسای واحدها ،همکاران و مردان غیور آتش نشانی و ایمنی پالایشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم تجلیل از تلاشگران خستگی ناپذیر و آتش نشانان پالایشگاه هفتم با حضور مدیران این پالایشگاه برگزار گردید.

در ادامه ای این مراسم؛ علی اکبر کسروی رئیس HSE پالایشگاه هفتم در آیین تجلیل از آتش نشانان که در محل آتش نشانی برگزار شد گفت: وظیفه شناسی به وقت و حضور نجات بخش نیروهای آتش نشانی ستودنی است.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش تیم آتش نشانی و ایمنی افزود:روز اتش نشانی و ایمنی روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار و فرشته های نجاتی است که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند.

در ادامه حسن اسعدی مدیر پالایشگاه هفتم نیز در این آئین افزود: روز آتش نشانی روز تجلیل از ایثارگری های انسان های پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوعان خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات در محیط حساس پالایشگاه توانمندی خود را به نمایش گذاشته اند.

وی تصریح کرد:ایثار و گذشت از عالی ترین و بارزترین ویژگی آتش نشانان است که خوشبختانه کادر آتش نشانان این پالایشگاه با تمام توان در این مسیر گام برداشته اند.

اسعدی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه شغل آتش نشانی و ایمنی در حفظ سلامت کارکنان مطالبی در خصوص HSE،پاندمی کرونا و تعمیرات اساسی عنوان نمودند.

در ادامه مراسم از نفرات HSE و آتش نشانی به پاس زحماتشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در پایان این مراسم نیز اتاق دود آتش نشانی که کلیه مراحل ساخت،تجهیز و آماده سازی آن توسط همکاران آتش نشانی پالایشگاه هفتم انجام شده بود با حضور مدیریت پالایشگاه هفتم،سرکار خانم طاهری از مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و با حضور تیم آتش نشانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

(شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید