جزییات خبر

رئیس بازرسی کل استان بوشهر در دیدار با مدیران مجتمع گازپارس جنوب

در مسیر رشد و تولید کشور، در کنار مدیران شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم

در مسیر رشد و تولید کشور، در کنار مدیران شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم
(دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۴

اسحاق شهبازی، رئیس بازرسی کل استان بوشهر با حضور در ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی با مدیرعامل و مدیران ستادی این مجتمع عظیم گازی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اسحاق شهبازی، رئیس بازرسی کل استان بوشهر با حضور در مجتمع گاز پارس جنوبی از نزدیک با هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار کرد.
در ابتدای این نشست، مهندس فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از عملکرد نیمه نخست سال جاری (6 ماهه اول) را ارائه نمود.

فرهنگ در ادامه این نشست عنوان داشت: متخصصان و کارکنان جوان مجتمع در شرایط سخت و بخصوص گسترش ویروس منحوس کرونا، با رعایت دقیق مسائل ایمنی و بهداشتی در مسیر شکوفایی اقتصاد و تولید گاز در کشور گام های موثری برداشته و امیدواریم این مسیر با اقدامات نوآورانه ادامه داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به روزهای پایانی فصل عملیات تعمیرات اساسی در مجتمع عظیم گازی کشور عنوان داشت: عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع به روزهای پایانی و ایستگاه آخر نزدیک شده و خوشبختانه این مجتمع با تضمین و آمادگی کامل برای تولید گاز مورد نیاز هموطنان به استقبال فصول سرد سال خواهد رفت.

فرهنگ در ادامه ی این نشست خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری خوب و شایسته ی بازرسی کل استان بوشهر و بازرسی مستقر در مجتمع گاز پارس جنوبی با مدیران مجتمع باعث شده تا مدیران این مجموعه ی بزرگ با نیرو و توان بالا به مقابله با مشکلات متعدد در حوزه تولیدرفته و موانع را در سایه مشورت با این سازمان عظیم مرتفع نمایند.
در ادامه ی این نشست، ابراهیم جامعی، مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص محدویت های سامانه ستاد مواردی را در این حوزه ارائه نمود.

در ادامه ی این دیدار، ابراهیم عباسی، سر بازرس اداره کل بازرسی استان بوشهر گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی سهم عمده ی در تولید ملی کشور و شکوفایی اقتصاد دارد و باید از زحمات ارزشمند مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم تقدیر و تشکر کرد.

وی در این خصوص ادامه داد: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در بین تمامی شرکت های مستقر در قطب اقتصادی کشور و پارس جنوبی، با بهره گیری از نیروهای توانمند، جوان و متخصص و با ظرفیت های بسیار بالا خوش درخشیده است.

عباسی در ادامه عنوان داشت: من بارها از نزدیک شاهد بوده ام که در بروز حوادث متعدد در سال های قبل، مدیران و کارکنان مجتمع با داشتن روحیه ی جهادی، تعهد بالا و تفکر و خرد جمعی مشکلات و موانع را مرتفع نموده و مسیر را جهت افزایش تولید هموار نمودند.

در ادامه ی این نشست، اسحاق شهبازی، رئیس بازرسی کل استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند مدیران و متخصصان جوان مجتمع گاز پارس جنوبی با الهام از فرمایشات مولای متقیان، امام علی الاسلام و سیستم مدیریتی این امام همام، نکاتی ارزشمند و مهم را بیان نمود.

وی گفت: یکی از رویکرد ها و اولویت مهم سازمان بازرسی ، پیشگیری از وقوع جرم می باشد و مدیران و کارکنان سازمان ها ارزش و سرمایه ی این کشور هستند و باید از این سرمایه های عظیم مراقبت نمود و ما اگرعمل پیشگیری را انجام و پیاده سازی نماییم بهتر است تا اتفاقی رخ دهد و بعد از وقوع آن اتفاق اقدام نمائیم.

رئیس بازرسی کل استان بوشهر در این خصوص ادامه داد: این رویکرد در قوه قضائیه به صورت ویژه دنبال می شود و این سازمان تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با کمک سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جهت افزایش تولید حمایت و گام برداریم.

شهبازی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید فرهنگ شجاعت را در بین مدیران برای تصمی گیری در شرایط سخت نهادینه سازیم و ما همواره جهت رشد و پویایی در کنار مدیران هستیم.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم در سازمان بازرسی کل کشور، پیاده سازی فرهنگ " حمایت" است و با توجه به نگاه خوب و شایسته مجتمع گاز پارس جنوبی به این مهم همکاری خوبی بین کارکنان این مجموعه ی بزرگ و سازمان بازرسی وجود دارد .

این مقام مسئول ادامه داد: الحمدالله در این بازه زمانی که بنده در خدمت شماعزیزان بوده ام با خرد جمعی و تعامل خوب و شایسته تا کنون پرونده ای تشکیل نشده و این مهم در رشد و شکوفایی مجتمع و کشور تاثیر بسیار مثبتی دارد.

شهبازی به بهره مندی از نیروی انسانی فعال و کارامد در عملیات تعمیرات اساسی مجتمع نیز اشاره نمود و عنوان داشت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره مندی از نیروی انسانی جوان و کارآمد، عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه های پارس جنوبی را مدیریت می نماید و امیدواریم با کاهش بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی، کشور را در مسیر شکوفایی اقتصادی قرار دهیم.

وی گفت: برای بهره مندی مناسب و شایسته باید هر جا که لازم و ضروری است از نفرات ارزشمند و توانمند تقدیر و تجلیل گردد تا بهره وری و تولید افزایش یابد و ما نیز در کنار شما هستیم .

شهبازی در خصوص تامین گاز مورد نیاز هموطنان در فصول سرد سال نیز اشاره نمود و عنوان داشت: در شرایط کنونی، تامین گاز در فصل زمستان اولویت کشور است و در این شرایط جنگ اقتصادی، مجتمع گاز پارس جنوبی باید با تلاش و همت ستودنی برگ زرین دیگری را در کارنامه ی خود رقم بزند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور همواره در کنار شما مدیران است و در سایه تعامل و همکاری موارد خیلی مهم و فوری را اعلام نمایید و در کوتاهترین بازه زمانی حل و فصل خواهیم نمود و اگر مشکلاتی در سامانه ستاد وجود دارد گزارش نمایید تا ما نیز موارد را جهت مرتفع شدن منعکس نماییم.

رئیس بازرسی کل استان بوشهر در پایان این نشست گفت: شما سربازان خط مقدم جبهه ی تولید در کشور هستید و ما زحمات شما عزیزان را ارج می نهیم و به شما مدیران شایسته و جوانان سرشار از توانایی و با استعدادهای فراوان افتخار می کنیم.





(دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید